گزارش جام‌جم از روند اجرای مصوبه دولت برای حمایت از کسبه پلاسکو

اهالی پلاسکو چشم‌انتظار تحقق وعده‌ها

نایب رئیس اتاق ایران خبر داد

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسبه ساختمان پلاسکو

نایب رییس اتاق ایران با اشاره به اختصاص 5 میلیارد تومان تسهیلات به کسبه پلاسکو تصریح کرد: این مبلغ را به مؤسسه موردنظر پرداخت کرده‌ایم و به کسبه‌ای که اعلام نیاز و تقاضا کنند پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۴۰
پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسبه ساختمان پلاسکو

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، پدرام سلطانی در حاشیه پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بهتر شدن وضعیت بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی که با تمام ظرفیت کار نمی‌کنند و به نوعی تعطیل هستند، باید بهبود فضای کسب و کار در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بهبود فضای کسب منجر می‌شود که مجوزها و هزینه‌ها به حداقل رسیده و وضعیت واحدهای تولیدی مناسب‌تر شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: باید تکلیف خود را در نقشه جهانی کسب و کار مشخص کنیم و در کنار آن شرایط را برای گسترش کارآفرینی در کشور فراهم کنیم.

نایب رئیس اتاق ایران تأکید کرد: استارت‌آپ‌ها در کشور شکل بگیرند و حمایت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این خصوص به وجود آید.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر از استارت‌آپ‌ها و بنگاه‌های نوپا حمایت نمی‌شود و این قضیه ضعف و چالش‌ است.

سلطانی گفت: باید در نظام تأمین مالی و بانکی کشور تغییر ایجاد شود و شکاف زیادی بین مأموریت این نظام‌ها نسبت به عمل آنها وجود دارد.

نایب رئیس اتاق ایران اظهار کرد: موسسات مالی غیرمجاز نظام تأمین مالی را مخدوش کرده‌اند و لازم است منابع سرمایه به میزان مناسب‌تر و روش هوشمندانه‌تری راه‌اندازی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها