شایعه عجیب: اعتصاب بازیکنان پرسپولیس زیر سر کی روش بود؟

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق سرخ ها امروز در گفت و گو با یکی از نشریات ورزشی اطلاعات عجیب و غریبی درباره اعتصاب اخیر پرسپولیسی ها میداند.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۴۴
شایعه عجیب: اعتصاب بازیکنان پرسپولیس زیر سر کی روش بود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، همانطور که می دانید پرسپولیسی ها به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان دو روزی شرکت در تمرینات این تیم را تحریم کردند. امروز امیر عابدینی با یکی از نشریات ورزشی (گل) گفت و گو کرده و درباره آن اعتصاب صحبت می کند.

اظهارات عابدینی در مورد یک عامل پشت پرده اعتصاب پرسپولیسی‌ها بود که به قول خود وی نمی‌شود در موردش صحبت کرد. انتشار این مطلب بازتاب‌های زیادی داشته و گمانه‌زنی‌های فراوانی را به دنبال آورده است. در عین حال اما برخی منابع غیررسمی و شایعات تاییدنشده حاکی از آن است که کارلوس کی‌روش در این زمینه بدون نقش نبوده و کسی که عابدینی قصد ندارد در موردش صحبت کند، همین مربی پرتغالی است!

اختلاف بین کی روش و برانکو دیگر از کسی پوشیده نیست. عابدینی در این مصاحبه سعی دارد بفهماند که ارتباط خوب بازیکنان تیم ملی با کی روش باعث شده تا آنها چنین تصمیمی بگیرند. اما به این اشاره نکرده هدف از این اعتصاب چه بوده و اظهار نظر برانکو مبنی بر اینکه این اعتصاب با هماهنگی او بوده چه می شود. به هر حال پای کی روش به اعتصاب سرخ ها باز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها