میرسلیم در برنامه رادیویی مطرح کرد

لزوم تاسیس هسته‌های دانش‌بنیان برای رفع بیکاری

میرسلیم: تا آخر در انتخابات باقی می‌مانم

آقامیرسلیم از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در هجده روز مانده به روز انتخابات در مصاحبه‌ای با شبکه‌ای خارجی می‌گوید به نفع کسی کناره‌گیری نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۵۰
میرسلیم: تا آخر در انتخابات باقی می‌مانم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، «سید مصطفی آقامیرسلیم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یکی از شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در مصاحبه‌ای با شبکه خبری المیادین، ضمن تأکید بر باقی ماندن خود در انتخابات تا آخر کار، تصریح کرد که به نفع کسی کناره‌گیری نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کاندیدا شدن شما باعث شکست آرا در جریان اصولگرایی نیست؟ گفت: برخی آراء مردم که متوجه اصولگرایان هست تقسیم خواهد شد بین ما. در شرایط کنونی اگر هر کدام از ما در حال حاضر کنار برویم برخی از آراء مردم که متوجه ما هست به سمت آنهایی که کنار نرفته‌اند نخواهد رفت. تمایل آنها به حضور در انتخابات کاهش پیدا خواهد کرد. مثلاً اگرکه آقای قالیباف کنار برود عده‌ای هستند که آقای قالیباف را خیلی قبول دارند؛ به ایشان تعصب دارند؛ وقتی آقای قالیباف نباشند به کسی دیگر رای نمیدهند پس جمع آراء اصولگرایان کاهش پیدا خواهد کرد و این ممکن است که باعث بشود جمع آراء اصلاح طلبان تقسیم شود بین آقای روحانی و جهانگیری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها