جهانگیری: حرف‌های جدی‌تر در مناظره‌ها مطرح شود

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: سیاستمدارها بیش از آن چیزی که در موردشان وجود داشته باشد باید با مردمشان صادق باشند و صادقانه مسائل را با مردم در میان بگذارند.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۷۵
جهانگیری: حرف‌های جدی‌تر در مناظره‌ها مطرح شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره نخستین مناظره تلویزیونی اظهارداشت: مناظره خوبی بود، سوالاتی مطرح شد و ما هم نظرات خود را مطرح کردیم، امیدوارم همه بتوانیم با اقدامات و صحبت هایی که انجام می دهیم و اقداماتی که صداوسیما دارد انجام می دهد به افزایش آگاهی مردم از کاندیداها و انتخابات کمک کند البته همه نامزدها باید تلاش کنند در جهت بالا بردن آگاهی مردم کار کنند.

وی در ادامه افزود: ما در جامعه اسلامی هستیم و در این جامعه حداقل انتظار از مسئولانی که می خواهند در این رده مطرح شوند این است که اقداماتشان در راستای افزایش آگاهی مردم در عرصه انتخابات باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده همیشه تلاشم این بوده آنچه که صادقانه تشخیص می دهم و منفعت ایران و یا در راستای منافع مردم ایران است را با آنها در میان بگذارم؛اکنون هم در این راستا تلاش کرده ام که مطالب را صادقانه به مردم بگویم و امیدوارم سخنی که از دل بلند شده بر دل هم بنشیند.

جهانگیری بیان کرد: مناظره خوبی بود ولی باید جان‌دارتر باشد و حرفهای جدی تر مطح شود و کاندیداها جدی تر نظراتشان را مطرح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها