اعترافات تلخ همسر قاتل 7 زن

«بعد از اولین قتل دچار وحشت شدم. همسرم در خانه زنی را کشته بود و من باید طلاهای او را می‌فروختم. روزهایم همراه با کابوس بود، اما بعد از قتل دوم موضوع برایم عادی‌تر شد.» این بخشی از اعترافات همسر قاتل سریالی هفت زن در خانه اجاره‌ای در سراوان گیلان است. زنی جوان که در چهار فقره از قتل‌ها با شوهرش همکاری داشت و قبل از جنایت‌ها از قربانیان شوهرش در مهمانی شبانه پذیرایی می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۵۹
اعترافات تلخ همسر قاتل 7 زن

به گزارش جام‌جم، راز این جنایت‌ها با کشف جسد چهار زن که تکه‌تکه شده بودند، فاش شد. ماموران با بررسی پرونده‌ها دریافتند قتل‌ها به یک شیوه انجام شده و قاتل با انگیزه سرقت، زنان 45 تا 55 ساله را به قتل می‌رسانده است.

تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان برای دستگیری قاتل سریالی ادامه داشت تا این‌که اواخر سال گذشته نجات دو زن از خودروی مرد جنایتکار و گزارش ماجرا به پلیس سرنخ پرونده را به دست پلیس داد.

ماموران دریافتند قاتل با خودروی پراید مسافرکشی می‌کند و قربانیان را از میان مسافرانش انتخاب می‌کند. با بررسی مسیر تردد قاتل پرایدسوار، ماموران او را شناسایی و دستگیر کردند.

قاتل در ابتدا به قتل چهار زن و در ادامه به کشتن سه زن دیگر اعتراف کرد. تحقیقات نشان داد، همسر او نیز در این قتل‌ها با او همدست بوده که او با دستور قضایی بازداشت شد.

زن جوان در بازجویی‌ها گفت: شوهرم پس از طلاق از همسرش با من آشنا شد و به صورت موقت با هم ازدواج کردیم. حاصل این ازدواج یک فرزند بود. شوهرم ابتدای سال گذشته نقشه قتل زنان را مطرح کرد و از من خواست به او کمک کنم. قتل نخستین زن سخت و برایم عذاب‌آور بود. بعد از قتل جسد را به حمام برد و در آنجا تکه‌تکه کرد و داخل کیسه‌های مشکی قرار داد. بعد از آن، با موضوع کنار آمدم و حتی در برخی قتل‌ها از قربانیان پذیرایی می‌کردم.

کشف جسد 6 قربانی

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان دیروز درباره آخرین وضعیت این پرونده به جام‌جم گفت: عامل این قتل‌ها مردی 40 ساله، خونسرد، رزمی کار و بسیار ترسوست. او قتل‌های خود را از اسفند سال 87 آغاز کرد و تا سال 88 سه زن را کشت. جسد اولین زن را در خانه پدری‌اش دفن کرده بود که پس از اقرار به قتل بقایای جسد کشف شد. قاتل در بازجویی‌ها به خاطر این‌که خوب کار نمی‌کرده و نمی‌توانسته قسط ماشین‌اش را بدهد، تصمیم به ادامه قتل‌ها گرفته است و ابتدا سال 95 دوباره زنان را به قتل رساند. همسر قاتل از سه قتل ابتدایی او اطلاعی نداشت، اما از قتل چهارم در جریان قرار گرفت و با او همکاری داشت. او در فروش طلاهای سرقتی با شوهرش همکاری داشت و حتی از برخی قربانیان پذیرایی می‌کرد.

وی ادامه داد: هویت هفت قربانی او شناسایی شده و خانواده‌‌هایشان از قاتل شکایت کرده‌اند. جسد شش قربانی هم کشف شده است. قاتل مدعی است جسد یکی از قربانیان را داخل استخر آب انداخته که این جسد کشف نشده است. او جسد چهار قربانی خود را تکه‌تکه کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان انگیزه قاتل را سرقت اعلام کرد و افزود: مرد 40 ساله که سابقه‌دار است، فردی تنبل بود که به جای کار کردن زنان را می‌کشت و از آنها سرقت می‌کرد. او بزودی صحنه قتل‌ها را بازسازی می‌کند و سعی می‌کنیم تا پایان هفته تحقیقات را تکمیل کنیم.

وی در پایان هشدار داد: افراد بخصوص زنان برای تردد در شهر باید از خودروهای مسافربر رسمی مثل تاکسی و اتوبوس استفاده کنند و براحتی به حرف‌های افراد ناشناس اعتماد نکرده و با آنها همراه نشوند. همچنین در شبکه‌های اجتماعی مراقب افرادی که با آنها دوستی برقرار می‌کنند باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
۰
۰
بیكاری؟؟بگو تنبلی،بی غیرتی،بی وجدانی
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
۰
۰
فكرگنم.قاتل.راجلومردم.سوزاندتاعبرت.شودبه.دیگران

نیازمندی ها