در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در کنار عرضه دو محصول اس یو وی ۰۱ و کانسپت سدان ۰۳ در نمایشگاه شانگهای، خودروساز جدید چینی لینک اند کو برای جلب نظر مشتریان سایر برندها دو پیشنهاد وسوسه کننده ارائه کرده است.
همانطور که قبلا گفته شده لینک اند کو یکی از زیرشاخه های شرکت جیلی چین و به منظور عرضه جهانی محصولات میباشد که از سال آینده و با ورود ۰۱ به بازار اروپا آغاز خواهد شد.
به گزارش جام جم آنلاین از اخبار خودرو، در یک پیشنهاد ویژه برای رقابت با سایر برندهای برجسته و باسابقه بازار، لینک اند کو اعلام کرده است که سطح بالایی از ارتباطات که شما ترافیک رایگان دیتا در تمام جهان میباشد را بر روی سیستم ارتباطی و سرگرمی خودروهایش عرضه خواهد کرد. سرنشینان خودرو قادر هستند در تمام نقاط جهان به اینترنت دسترسی داشته باشند تا شعار این خودروساز چینی مبنی بر ارتباط جهانی محقق شود.
از طرف دیگر لینک اند کو یک برند تازه وارد محسوب شده و با وجود اینکه در بسیاری از قطعات با خواهرخوانده خود ولوو، دارای اشتراک میباشد؛ اما مشتریان اروپایی هیچ تجربه ای از خرید آن ندارند.
به همین دلیل این شرکت در اقدامی جالب برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه اعلام کرده است تمام محصولاتش در سراسر بازارهای جهانی شامل گارانتی مادام العمر و امداد جاده ای خواهند بود. جزییات بیشتر در زمان عرضه محصولات لینک اند کو در نمایندگی های چین منتشر خواهد شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد