امشب از ساعت 22 روی آنتن می‌رود

پخش زنده قرعه‌کشی برنامه انتخاباتی نامزدها

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی، با اعلام برنامه‌های تبلیغات قانونی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت رسانه‌ای را اصلی‌ترین سیاست این رسانه دانست.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۵۶

محمدرضا چپریان در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با بیان این که با اعلام نهایی نامزدهای این دوره از سوی شورای نگهبان، تبلیغات قانونی برنامه‌های نامزد‌ها ریاست جمهوری در دو حوزه رادیو و تلویزیون مورد توجه قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در سه قالب مناظره، گفت‌وگو و مستندهای تولیدی تدارک دیده شده است.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی با اشاره به این که در مجموع در این دوره برنامه‌های نامزد‌ها در سه شبکه تلویزیونی افزایش دو برابری خواهد داشت، افزود: در این دوره برای هر نامزد بیش از هزار دقیقه در قالب‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

چپریان با بیان این که زمان در نظر گرفته برای مناظره‌ها نیز متناسب با نامزدهای شرکت‌کننده در برنامه خواهد بود، گفت: در این مناظره‌ها به برنامه‌های هر نامزد در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی اضافه کرد: مناظره‌ها از شبکه یک سیما و همزمان از رادیو ایران و تکرار آن نیز از شبکه چهار سیما و رادیو جوان برای مخاطبان پخش خواهد شد.

چپریان همچنین از برنامه‌های متنوع صدای جمهوری اسلامی ایران در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: در رادیو مطابق دوره‌های قبل برنامه‌های ویژه‌ای برای نامزد‌ها در نظر گرفته شده است. به این شکل که رادیو جوان گفت‌وگوی نامزدهای ریاست جمهوری با جوانان را در دستورکار دارد و در رادیو معارف و ورزش هم گفت‌وگوهای کارشناسی نامزد‌ها پخش می‌شود.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما اضافه کرد: رادیو ایران هم در ویژه برنامه خود، نامزد و برنامه هایش را معرفی می‌کند و رادیو پیام نیز برنامه‌های کوتاه تولیدی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

چپریان با اشاره به تلاش مستمر و جدی رسانه ملی برای هر چه بهتر و با شکوه برگزار شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این برنامه‌ها صرفا برنامه‌های اختصاصی و قانونی نامزدهاست و بخش‌های مختلف رسانه ملی در این مدت، پخش برنامه‌های عمومی درباره انتخابات را نیز در دستور کار دارد و در بحث مناظره‌ها و تبلیغات نامزد‌ها در رسانه، نهایت تلاش خود را در رعایت عدالت رسانه‌ای و اصل بی‌طرفی در دستور کار دارد.

پخش مستقیم قرعه‌کشی برنامه‌های نامزدها

مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما امشب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این مراسم ساعت 22 امشب با حضور نمایندگان نامزدها برگزار می‌شود.

در این مراسم که به طور زنده از شبکه یک سیما و شبکه خبر پخش خواهد شد، زمان و روز برنامه‌های نامزدها در شبکه‌های صدا و سیما اعم از برنامه‌های زنده و ضبطی مشخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها