مرد شیشه‌ای که برادرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، پس از ده روز در خانه مجردی‌اش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۵۶

به گزارش جام‌جم، ساعت یک بامداد 18فروردین امسال جنایتی در منطقه ستارخان، خیابان سازمان آب تهران به پلیس گزارش شد. با حضور ماموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی 30 ساله به نام غلامرضا بر اثر اصابت ضربات چاقو به قفسه سینه، در مقابل خانه‌اش به قتل رسیده است .

کارآگاهان با حضور در محل ارتکاب جنایت به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند. در همان مراحل اولیه، فرزند مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که عمویش به نام علی 40 ساله را هنگام فرار از مقابل خانه‌شان دیده است. وی به کارآگاهان گفت: داخل خانه بودم که ناگهان صدای درگیری را از بیرون خانه شنیدم. زمانی که پایین آمدم، عموعلی را دیدم که در حال دور شدن از آنجا بود. او بسرعت سوار ماشین بنز خود شد و از محل فرار کرد. با دیدن پیکر غرق در خون پدرم که روی زمین افتاده بود به کمکش رفتم اما او فوت کرده بود.

با آغاز تحقیقات برای دستگیری علی، کارآگاهان متوجه شدند علی و همسرش به صورت جداگانه از هم زندگی می‌کنند. این زوج سه فرزند داشتند که دو فرزندشان نزد مادرشان زندگی می‌کنند. پسر 15 ساله نیز نزد پدر خود زندگی می‌کرد اما سال گذشته فوت کرده بود. علی نیز بر اساس اظهارات اعضای خانواده‌اش به مصرف مواد روانگردان اعتیاد دارد .

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان متوجه شدند علی از وضع مالی خوبی برخوردار است و در خانه مجردی خود در محدوده بزرگراه آزادگان زندگی می‌کند. سرانجام روز یکشنبه متهم در این خانه دستگیر شد.

متهم در همان اعترافات اولیه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و مدعی شد برادرم باعث شد تا پسرم به مصرف مواد مخدر اعتیاد پیدا کند و به همین علت پسرم فوت کرد. پس از آن تصمیم گرفتم انتقام مرگ پسرم را از برادرم بگیرم و به همین علت شب حادثه مقابل خانه‌اش رفتم و زمانی که وی قصد ورود به خانه‌اش را داشت، سراغش رفتم. ابتدا با او شروع به صحبت کردم و زمانی که با او درگیر شدم، با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم چند ضربه به او زدم و بلافاصله با ماشین بنز خود از محل فرار کردم .

با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها