شکار فروشندگان بنز و بی‌ام‌و در سایت اینترنتی

دزد مسلح که با شکار فروشندگان خودروی بنز و بی‌ام‌و در سایت اینترنتی، خودروی آنها را با تهدید سرقت می‌کرد، در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۱۱

دو ماه پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران، از مردی جوان به اتهام سرقت خودروی بنز خود شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: آگهی فروش خودرویم را در یک سایت اینترنتی درج کرده بودم. افرادی برای معامله تماس گرفتند و برسر قیمت با یکی از آنها به توافق رسیدم. او از من خواست برای مشاهده خودرو به یکی از محله‌های شهریار بیایم تا خودرو را به دوست مکانیکش هم نشان دهد.

وی ادامه داد: طوری حرف می‌زد که به او اعتماد کردم.ازخانه ام در تهران خارج شدم و به شهریار آمدم. مردی با ظاهر آراسته و شیک نزدم آمد و از من خواست، سوار خودرو شویم و کمی حرکت کنم تا وی وضع خودرو را هنگام حرکت ببیند. در همین موقع مرد مشتری سلاح کلتی را روی سرم گذاشت و مرا تهدید کرد و بعد هم با سرقت خودرو
گریخت.

همزمان با این شکایت، تحقیقات آغاز شد. یک شهروند تهرانی دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی، شکایت مشابهی را بیان کرد و معلوم شد، سارق مسلح خودروی بی‌ام‌و او را دزدیده است.

بررسی‌‌ها نشان می‌داد، تصویر چهره‌نگاری شده سارقان فراری با هم مطابقت دارد و هردو سرقت را یک نفر انجام داده است.

جست‌وجو برای دستگیری وی ادامه داشت تا این‌که با گذشت دو ماه از این شکایت‌ها، دو روز پیش دزد فراری که در حال فروش خودروی بنز به مردی در یکی از محله‌های شهریار بود، شناسایی
و بازداشت شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران بازجویی و با اعتراف به سرقت خودروهای مدل بالا به افسر بازجو گفت: در سایت اینترنتی جست‌وجو و فروشندگان خودروهای مدل بالا را شناسایی می‌کردم و با ترفندی آنها را از تهران به شهریار می‌کشاندم و با سلاح آنها را تهدید و خودرویشان را سرقت می‌کردم و سپس با اوراق کردن خودروها آنها را می‌فروختم. روزی که دستگیر شدم، می‌خواستم خودروی بنز سرقتی را برای اوراق کردن بفروشم که بازداشت شدم.

متهم روانه زندان شد و تحقیق برای مشخص شدن دیگرجرایم او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها