مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: 20 رستوران بین راهی در استان کرمانشاه به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۴۴

داریوش جودکی در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: کشیک های تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تاریخ بیست و هشتم بهمن سال گذشته تا چهاردهم فروردین امسال فعال بودند و در این ایام 1216 پرونده تخلف تشکیل و 1310 پرونده نیز مختومه شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 334 پرونده تخلف در حال بررسی است، افزود: در این ایام 276 اکیپ گشت و 293 بازرس فعالیت کردند و در حین گشت زنی 386 فقره پرونده تخلف تشکیل شد.جودکی به اقدامات انجام شده در بحث مبارزه با قاچاق کالا در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در این حوزه خوب عمل شده، بسیاری از قاچاقچیان به دنبال سوءاستفاده از تعطیلات بودند تا کالاهای قاچاق خود را وارد کنند اما دستگاه های ذیربط اجازه ورود کالای قاچاق به داخل مرزها را ندادند و اگر خلأیی نیز بود سهوی بوده و عمدا رخ نداده است.

وی موارد بهداشتی، گرانفروشی و کم فروشی را بیشترین حوزه های تخلف در ایام تعطیلات اعلام کرد و گفت: متاسفانه مساله بهداشت رستوران ها خوشایند نبود و از مردم انتظار می‌رود براحتی از کنار تخلف عبور نکنند.

جودکی از پلمب 20 رستوران بین راهی در استان کرمانشاه طی ایام طرح نوروزی خبر داد و گفت: متأسفانه وضعیت این رستوران ها اسفبار بود و دانشگاه علوم پزشکی باید به این موضوع وارد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها