دولت «سبد کالا» توزیع می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصمیم جدید دولت برای تامین اعتبار توزیع سبد کالا در اردیبهشت‌ماه و نیز افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۷۴
دولت «سبد کالا» توزیع می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران از توزیع سبد کالا در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: امنیت غذایی در مقابله با سوءتغذیه کماکان از برنامه های دولت در سال جاری است و بر اساس تصمیم امروز در دولت اعتبار مورد نیاز سبد کالا تامین شد.

ربیعی درباره افزایش حقوق پلکانی بازنشستگان کشوری و نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: برای این کار بیش از 30 هزار میلیارد ریال (سه هزار میلیارد تومان) از سوی دولت تامین اعتبار شد و سعی می کنیم 20 درصد به حداقل‌ها افزوده شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اظهارات و وعده های برخی افراد برای افزایش چند برابری یارانه ها گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و این نوعی دروغ بد است و باید به فکر بهتر شدن وضعیت دهک های پایین باشیم.

وی تاکید کرد: یارانه ها باید در مسیر اشتغال، درمان، آموزش و به صورت نقدی به دهک پایین جامعه تعلق بگیرد.

ربیعی تصریح کرد: دادن یارانه‌ای 250 هزار تومانی به کل جامعه به معنی خارج کردن چهار برابری از جیب فقرا است که تنها سبب افزایش مشکلات خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد کارگران بیمه شده ساختمانی را 800 هزار نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس مصوبات جدید 200 هزار نفر به این تعداد افزوده شد.

ربیعی یادآور شد: براساس مطالعات صورت گرفته عده‌ای به ناحق تحت بیمه کارگران ساختمانی بودند که حذف شدند. تعداد 100 هزار نفر از کارگران ساختمانی در فروردین ماه و یکصد هزار نفر دیگر در اردیبهشت به این بیمه شدگان افزوده خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت گزارش حادثه ساختمان پلاسکو نیز گفت: امروز جلسه تصمیم‌گیری در این زمینه برگزار خواهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
دولت حقوق مردمو زیاد كند نیازی به سبد كالا نیست اشتغال ایجاد كند سبد كالا چیست.همه منتظرافزایش حقوق هستند بعد میگن سبد كالا اكثر مردم كه خجالت می كشند سر صف سبد كالا بایستند ..
خدایی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
باز دم انتخابات شد آقایون وارد صحنه شدن و یاد فقرا افتادن .شرم آوره
سبحان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۰
و زیر روحانی ازبودجه ۹6خبر ندارد .همسان سازی حقوق با زنشستگان كشوری ولشكری باحقوق شاغلین تصویب شده است .این طرح پلكانی من دراو رده از كجا امده است ،؟
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۰
امنیت غذایی را 3سال قبل داشتیم امسال دم انتخابات نداریم برای همین حضرات به فكر افتاده اند توصیه من هموطن به دولت كنونی این است كه رای گدایی نكنید كسر شان حكومت اسلامی ومردم است كه با این روش ها مردم را به پای صندوق در جهت حمایت خود بكشید

نیازمندی ها