محبوب بودن شرایط خاصی دارد. هر چقدر هم که یک بازیکن گلزن و با مهارت باشد اگر شاخصه های محبوب بودن را نداشته باشد جایی در قلب ها پیدا نمی کند.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۹۸
هیگواین، منفورترین فوتبالیست دنیا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از sokkaa، نمونه بارز این مثال گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی یوونتوس است که بر طبق یک نظرسنجی منفورترین فوتبالیست کنونی دنیاست. آرژانتینی ها مهارت زیادی در کسب عنوان منفورترین فوتبالیست سال دارند چرا که چهره منفور نظرسنجی گذشته کارلوس ته وز دیگر فوتبالیست آرژانتینی بود که هم اکنون در لیگ چین بازی می کند.

به هر حال عنوان منفور بودن اینبار به گونزالو هیگواین می رسد. این مهاجم 28 ساله هم اکنون در یوونتوس بازی می کند. یکی از مهم ترین دلایلی که او را تبدیل به چهره ای غیر محبوب نزد هواداران کرد انتقالش از ناپولی به یوونتوس بود. هواداران ناپولی به شدت مخالف جدایی این بازیکن و پیوستنش به یوونتوس بودند. اختلاف با مسی و اضافه وزن (!) دیگر فاکتورهای منفور بودن هیگواین هستند، بازیکنی که اتفاقا خیلی هم خوب در یوونتوس می درخشد و گل می زند.

البته معمولا در نظرسنجی های مربوط به منفورترین های دنیای فوتبال نتایج عجیبی به دست می آید. به عنوان مثال نیمار، کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ گاهی اوقات در دایره منفورها قرار می گیرند.

رفتارهای خشن در میدان مسابقه، فریب داور، دایوهای پی در پی، بددهانی، درگیری با هواداران، ترک باشگاه و مصاحبه علیه دیگران مهم ترین فاکتورهای منفور شدن یک فوتبالیست هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها