مرور بازی بارسلونا و پاریسن ژرمن

برد دراماتیک کاتالان ها در نیوکمپ (فیلم)

یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

معجزه یا کابوس در نیوکمپ

اینکه معجزه بزرگ در نیوکمپ شکل می‌گیرد یا نه به عملکرد لیونل مسی، تنها مرد برای ممکن کردن ناممکن‌ها، بستگی دارد.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۸۶
معجزه یا کابوس در نیوکمپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، رسیدیم به شبی که خیلی‌ها قرار است از اتفاقاتش نتایج فلسفی بگیرند؛ اینکه غیرممکن وجود دارد؟ مسی و دار و دسته‌اش، آنچه عقل حکم می‌کند را پس می‌زنند و بزرگترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان را به ثبت می‌رسانند؟ پاری‌سن‌ژرمن منطق را پیروز می‌کند و به خوش‌بینی‌های افراطی پایان می‌دهد؟ برای یافتن پاسخ از ساعت 23:15 امشب (چهارشنبه) حداقل به 90 و چند دقیقه صبر نیاز دارید.

شرایط خوب

هر 2 تیم با شرایط خوبی پا به میدان رقابت می‌گذارند. بارسلونا باز هم به راحتی سلتاویگو را شکست داد و به صدرنشینی تازه به دست آمده‌اش در لالیگا استحکام بخشید. از طرفی پاری‌سن‌ژرمن هم با تیمی نصفه و نیمه به برتری رسید تا به انریکه در آخرین ماه‌های حضورش در بارسلونا هشدار بدهد.

غایبان بازی

پاری‌سن‌ژرمن همه بازیکنانش را در اختیار دارند و در بارسلونا، الکس ویدال و ژرمی متیو کماکان غایب خواهند بود.

رویارویی‌های قبلی

رقبای جدید اروپایی در 10 رویارویی گذشته آمار تقریبا مشابهی دارند؛ 4 پیروزی برای بارسا، 3 برتری برای پاری‌سن‌ژرمن و 3 تساوی.

داور بازی

دنیز آیتکین، دومین داور مشهور فوتبال ترکیه که در طول سال‌های اخیر برخلاف هموطنش، جونیت چاکر، قضاوت‌های عمدتا کم حرف و حدیثی داشته ، همراه هموطنانش قضاوت بازی را به عهده دارد.

ترکیب احتمالی

بارسلونا: تراشتگن، آلابا، اومتیتی، پیکه، راکیتیچ، اینیستا، بوسکتس، رافینیا، نیمار، سوارس و مسی

پاری‌سن‌ژرمن: تراپ، مونیر، مارکینیوش، سیلوا، کوروزاوا، وراتی، رابیو، متوئیدی،دی‌ماریا، دراکسلر و کاوانی

نبرد سهل و ممتنع دورتموند

اگر دورتموند کمی بیش‌تر از آنچه در چند ماه اخیر نشان داده، ثبات داشت، می‌شد روی صعود قطعی‌اش در بازی امشب ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل بنفیکا در دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان حساب کرد اما تیم غیرقابل پیش‌بینی آلمان همان طور که در بازی رفت با یک گل مغلوب تیم پرتغالی شد، می‌تواند به عجیب‌ترین شکل ممکن امید هوادارانش را به یاس تبدیل کند. البته روی دیگر سکه، می‌تواند پیروزی قاطع تیم جلوی چشم دیوار زرد هوادارانش باشد!

غایبان

«فسا» تنها غایب بنفیکاست اما در عوض تا دلتان بخواهد، دورتموند بازیکنان دور از میادین دارد؛ از بندر، گوتزه و رویس تازه مصدوم شده تا روده که کمتر بازی می‌کند.

نتایج قبلی

هیچ یک از 3 رویارویی قبلی 2 تیم مساوی نشده و بنفیکا در بازی رفت برای دومین بار در یک بازی رسمی غول فوتبال آلمان را شکست داد. باید دید آیا دورتموند دراین بازی ضمن مساوی شدن با رقیبش در جدول جدال‌های قبلی به یک‌چهارم‌نهایی می‌رسد یا بنفیکا برای سومین بار در 6 فصل اخیر به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه می‌یابد.

تیم داوری

مارتین اتکینسون، داور مشهور انگلیسی به کمک هموطنانش شب سختی برای قضاوت این بازی احتمالا بسیار نزدیک و پربرخورد دارند.

ترکیب احتمالی

دورتموند: بورکی،بارترا، سوکراتیس، گینتر، گوئررو، وایگل، کاسترو، پیژک، پولیسیچ، دمبله و اوبامیانگ

بنفیکا: مورائس، سمدو، لوئیزائو، لیندلوف،الیسیو، ساماریس، زیوکوویچ، پیتزی، کاریو، رافا و میتر‌اوغلو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها