jamejamonline
صفحه نخست عمومی کد خبر: ۱۰۰۸۱۳۱   ۱۴ اسفند ۱۳۹۵  |  ۱۱:۵۳

شرکت ایران خودرو یکی از دو مونتاژکار بزرگ ایران است که در تاریخ 12 مهر 1341 توسط برادران خیامی افتتاح شد و پس از گذشت چند سال از تولید مینی بوس بنز اقدام به تولید پیکان کرد.

بازار خرید و فروش محصولات کارکرده ایران‌خودرو چگونه است!؟ +جدول

به گزارش جام جم آنلاین ، این شرکت اکنون سالهاست که نمایندگی محصولات پژو و سوزوکی را در ایران دارد ، همچنین به مونتاژ محصولات کمپانی های کم سابقه و بدنام چینی هایما و دانگ فنگ نیز اشتغال دارد!

محصولات برند ملی این شرکت غالباً از طراحی خودروهای دیگر الهام گرفته اند و بعضا با تغییراتی در حد چراغ و سپر با تفاوت قیمتی میلیونی خواهان زیادی دارند و افراد بسیاری هم از ماه ها و سال ها قبل برای این خودروها ثبت نام می کنند!

این شرکت خودرویی ایران که تیراژ تولید بسیار بالایی نیز دارد، در آمار کسب شده در سال 1391، در حدود 169 هزار خودرو تولید و روانه بازار نموده که البته به دلیل ورود رقبا، مخصوصاً رقبای چینی در بازه قیمتی، چندین سال است که روند کاهشی در تولیدات خود دارد.

یکی دیگر از عواملی که شاید ضربه زیادی به نام این شرکت زده مشکلات مربوط به خدمات پس از فروش و نمایندگی هاست که بعضا با نارضایتی مشتریان همراه است.

اگر ازنظر فروش، ایران خودرو را بررسی کنیم، می بینیم که بازه قیمتی 15 الی 90 میلیونی را به خوبی از آن خود کرده است. بر اساس تحقیقات انجام‌شده، اگر بخواهیم سادگی معامله شدن این خودرو را در بازار خرید و فروش خودرو دست دوم بررسی کنیم، می‌توانیم تصمیم گیری خرید را، بر اساس درصد خوش فروشی این محصولات آگانه تر اتخاذ کنیم.

در جدول زیر، مدل‌های پرفروش این خودروها از اعداد 1 الی 10 شماره‌گذاری شده‌اند. به صورتی که عدد 1 نشان‌دهنده سخت فروش ترین و عدد 10 نشان‌دهنده راحت فروش بودن آن‌هاست:

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
ادم بره دردشو به كی بگه سمند مدل 93 همین دیروز واشرسرسیلندر سوزونده به هر مكانیك میگی میگه اینها سیلندرهاشون چینی اند و فقط باید تحمل كنید!!! مدیران خودروساز وطنی كلاههاشونو بالاتر بزارن!!!
۰
۰

یادداشت

بیشتر
ابررایانه سیمرغ بستر رشد اقتصاد دیجیتال

ابررایانه سیمرغ بستر رشد اقتصاد دیجیتال

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری‌ های نوین، افزایش چشمگیر و گسترش روزافزون اطلاعات، دسترسی به منابع پردازشی پرسرعت و با ظرفیت بالا، به یکی از نیازهای اصلی و بنیادین مراکز پژوهشی و کسب‌ و کارها تبدیل شده و در پایداری و تداوم توسعه اقتصاد دیجیتالی، امری اجتناب‌ناپذیر است.

جامعه امروز و ضرورت بازنگری در اطلاع‌ رسانی

جامعه امروز و ضرورت بازنگری در اطلاع‌ رسانی

27 اردیبهشت هر سال به‌عنوان روز جهانی جامعه اطلاعاتی (روز ارتباطات و روابط عمومی) گروه زیادی از استادان و دانشجویان ارتباطات در كنار شاغلان و فعالان این حوزه در دستگاه‌ها و نهادها و ادارات مختلف در بخش خصوصی و دولتی تكریم و احترام می‌شوند و به پاسداشت این روز همت می‌گمارند.

ما هم بلدیم کتک بخوریم

ما هم بلدیم کتک بخوریم

 در یک عکس‌نوشته در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود: با من درد دل کن. شاید نتوانم مشکلت را حل کنم. اما می‌توانم همراهت غصه بخورم...

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

پیشخوان

بیشتر