تقابل پرسپولیس با نفت ویژگی های متفاوتی نسبت به دیدارهای قبلی پرسپولیس دارد. در این دیدار دست های برانکو خالیست.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۱۱
هنر برانکو با دست های خالی

جام جم آنلاین – عیار واقعی یک تیم می تواند زمانی رقم بخورد که در ظاهر همه چیز به حالت بحرانی رسیده است. در شرایط بحرانی دو راه پیش روی تیم وجود دارد، یا از آن خارج می شود یا آنچنان تحت تاثیر بحران قرار می گیرد که در همان شرایط باقی می ماند. «مدیریت بحران»، فاکتوری بسیار مهم ، تعیین کننده و سرنوشت ساز در دنیای فوتبال است. مبحث بسیار مهم «مدیریت بحران» خیلی وقت است که به عنوان یک اصل مهم در فوتبال مورد توجه و اهمیت قرار می گیرد.

پرسپولیس فردا در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با نفت مسابقه دارد. آیا بحرانی که درباره اش صحبت کردیم در مورد سرخ های صدرنشین صدق می کند؟

حسین ماهینی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری بازیکنان محروم پرسپولیس در این مسابقه هستند. علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی دروازه‌بان و مدافع تیم هم مصدوم هستند و برانکو باید بدون این 6 بازیکن اصلی به مصاف شاگردان علی دایی برود. این شرایط برای اینکه پرسپولیس را یک تیم بحرانی بدانیم کافی است؟ مسلما خیر. بحران زمانی معنا پیدا می کند که به مرحله عمل رسیده باشد. اما پرسپولیس در حالی که بردی روحیه بخش در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده و البته هم اکنون هم با فاصله قابل توجهی نسبت به تیم دوم یعنی تراکتورسازی صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال است قرار است بدون شش بازیکن مهم و تاثیرگذار خود به مصاف نفت برود. همه چیز نگران کننده به نظر می رسد اما هنوز اتفاقی نیفتاده. دست های خالی برانکو در این شرایط می تواند هنر مربی گری او را بیشتر از هر زمانی ثابت می کند. او مقابل نفت خیلی مسائل را باید ثابت کند. باید به همه نشان بدهد خیلی راحت ستاره ای مثل رامین رضائیان را کنار می گذارد و نگرانی هم بابت نتیجه گیری ندارد. باید نشان بدهد دروازه تیمش متکی به بیرانوند نیست و امیری ، ماهینی و کامیابی نیا هم نباشند هیچ بحرانی قرار نیست به وجود بیاید.

آرامشی که او برای پرسپولیس به وجود آورده نگاه ها را به سمت او مطمئن تر می کند. برانکو با دست های خالی هم دیدنی است....

امیر مسعود جهانگرد /روزنامه نگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها