کمپانی چینی زد تی ای (ZTE) امروز در کنگره جهانی موبایل 2017 از اسمارت فون جدیدی به نام «بلید وی 8 مینی» پرده برداشت که به لطف دوربین قوی خود می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای آن‌هایی باشد که به دنبال عکاسی با یک موبایل ارزان‌قیمت هستند.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۳۸
گوشی Blade V8 Mini ویژه علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی رونمایی شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این روزها، کیفیت دوربین گوشی های هوشمند به یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید کاربران تبدیل شده و از این رو، شرکت های تولیدکننده اسمارت‌فون تلاش می کنند تا با ارتقای این قابلیت، خریداران بیشتری را به خرید محصول خود ترغیب کنند. در همین رابطه، ساعاتی پیش، زد تی ای از گوشی جدید و البته ارزان قیمتی تحت عنوان بلید وی 8 مینی رونمایی کرد که از سیستم دوربین دوگانه با دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

هر دو دوربین، به صورت خودکار و همزمان با فلش هماهنگ می شوند و به گفته زد تی ای، کاربران می توانند با استفاده از این گوشی، تصاویری با کیفیت کم نظیر را ثبت کنند. از دیگر ویژگی ها و مشخصه های فنی به کار رفته در این گوشی می توان به صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی آمپری اشاره کرد.

همچنین، در قسمت پشتی این گوشی و در زیر دوربین، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است که می تواند در بالا بردن ضریب امنیتی گوشی موثر باشد. متاسفانه هنوز زد تی ای در خصوص قیمت و زمان عرضه این گوشی حرفی نزده، اما گفته می شود که در طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها