سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
«محمد خراسانیزاده» سخنگوی نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی در تشریح عملکرد این نمایشگاه به جام جم آنلاین گفت: پنج هدف گذاری در دستور کار ما قرار داشت که میتوان هم افزایی مجموعههای مردم نهاد در عرصه فضای مجازی، ارائه خدمات و محصولات پاک به مخاطبان، ارتقاء سواد فضای مجازی و فرهنگ بکارگیری آن پیرو منویات مقام معظم رهبری را در زمره مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه نام برد.
وی ارائه آینده پژوهی فضای مجازی و معرفی فناوریهای جدید را چهارمین رویکرد نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی بشمار آورد و تصریح کرد: پنجمین هدف نیز مطالبهگری در حوزه فضای مجازی است که در نمایشگاه آن را دنبال کردیم.
سخنگوی چهارمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی ضمن ابراز رضایت از برگزاری این دوره از نمایشگاه افزود: با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه بنظر میرسد در این دور با استقبال بیشتری از مردم مواجه بودیم و مانند ادوار پیشین صرفا کارشناسان حوزه رسانه مخاطب ما نبودند.
خراسانیزاده با اشاره به گروههای هدف نمایشگاه اظهار داشت: گروه اول خود شرکت کنندگان، دسته دوم عموم مردم، طیف سوم مسئولینی بودند که ما توقع داریم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پروژههای خود را جهت اجرا به نیروهای انقلابی واگذار کنند نه آنهایی که دغدغه نظام و انقلاب را ندارند.
وی ادامه داد: گروه چهارم، کارشناسان حوزه فنآوری رسانه بودند که با آشنایی بیشتر با این مجموعه زمینه همکاریهای آتی و گستردهتر با مجموعه را فراهم خواهند آورد.
خراسانیزاده خاطر نشان کرد: تلاش داریم این نمایشگاه هر سال پر بار تر و کارآمدتر از گذشته برگزار شود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد