فهرست محورهای برفی و مسدود کشور اعلام شد

آخرین وضعیت جاده‌های ایران / کرج - چالوس باز است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۱۰
آخرین وضعیت جاده‌های ایران / کرج - چالوس باز است

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی راه‌های مواصلاتی کشور گفت: در محورهای آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه الیگودرز در استان اصفهان، ارتفاعات محورهای کرج - چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه و کیاسر بارش برف مشاهده می شود.

وی ادامه داد: بارش باران در اغلب محورهای استان خراسان شمالی، فارس، کرمان، مازندران و گلستان مشاهده می شود، همچنین در خراسان شمالی محور چناران - مشهد، قوچان - مشهد و در استان بوشهر محور عسلویه - کنگان، جم - کنگان و در استان سیستان و بلوچستان محورهای خاش و ایران شهر بارش باران داریم.

سرهنگ رحمانی با تاکید براینکه در محور اسالم به خلخال و گردنه الماس در استان اردبیل تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است بیان کرد: محور شیراز - جهرم در استان فارس به علت آبگرفتگی معابر مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای تکاب - شاهین دژ در استان آذریایجان غربی، زنجان - دندی و تهم - چورزخ در استان زنجان از دیروز مسدود شده است که تلاش برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.

وی اظهار کرد: محور سقز - مریوان، سقز_بانه و سقز_دیواندره در استان کردستان به علت سقوط بهمن فعلا مسدود شده است، که همکاران ما در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.

محور کرج – چالوس باز شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان البرز نیز گفت‌: حوالی ساعت 19 شب گذشته به دلیل ریزش بهمن محور کرج – چالوس برای ساعتی مسدود شد.

سید یعقوب میرکتولی افزود: با تلاش نیروهای راهداری، مسیر به سرعت برف‌روبی و محور بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان البرز گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود به هنگام تردد در مسیرهای برف‌گیر حتما زنجیر چرخ و لوازم ایمنی به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها