به گزارش پدال، این خودرو در ارتقا به یک موتور 5/2 لیتری پنج سیلندر توربوی آئودی مجهز شده که روی یک ساختار TT RS استقرار یافته است. در توسعههای صورت گرفته آر.اس3 هاچ بک خروجی نزدیک به 400 اسببخار ارتقا یافته است. این عدد معانی مختلفی دارد که از نظر ریاضی به معنای پشت سرگذاشتن مرسدس AMG مدل A45 با قدرت 376 اسببخار و شکست فوکوس آر.اس با قدرت 370 اسببخار است.
نمایش وضعیت نهایی این هاچبک نشاندهنده دریچههای هوای اضافی در ساختار آن است. با تغییرات صورت گرفته این مدل جدید آئودی ارزشمندتر از نسخههای پیشین خواهد بود. از طرفی امید است، موتور سبکتر شگفتی خوبی را برای آئودی آر.اس3 رقم بزند. ساختار TTRS نیز در جایگاه مناسبی قرار گرفت.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد