ربات نقاش

لاین‌آپ (Line-up) رباتی است که می‌تواند طرح‌هایی را که در صفحه نمایشگر گوشی یا تبلت می‌کشید روی کاغذ پیاده کند.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۲۵

کافی است اپلیکیشن ویژه این ربات را روی گوشی یا رایانه خود نصب کنید. پس از برقراری ارتباط بین دستگاه اصلی و ربات و پس از دادن دستور کشیدن به این ربات، شاهد کشیده شدن طرح مورد نظرتان روی کاغذ خواهید بود.

صفحه ریز این ربات که کاغذ روی آن قرار می‌گیرد آهنربایی بوده و به‌راحتی می‌توان آن را حتی روی سطوح عمودی نظیر درِ یخچال هم قرار داد.

یکی از قابلیت‌های جالب این ربات، امکان برنامه‌نویسی برای آن است. برای این منظور حتی می‌توان از برنامه‌های ساده کدنویسی نظیر اسکرچ (Scratch) هم استفاده کرد. به این ترتیب کاربر می‌تواند به قابلیت‌های مختلف نظیر امکان نقاشی با آبرنگ یا حتی نواختن یک ساز کوبه‌ای کودکانه نظیر بلز نیز دست یابد.

واقعیت مجازی با کمترین قیمت

تاکنون چند ابزار با قیمت پایین به عنوان جایگزین عینک‌های گرانقیمت واقعیت مجازی به بازار عرضه شده‌اند. نولو (Nolo) یکی از این گجت‌هاست که امکان استفاده از واقعیت مجازی را با کمترین قیمت برای کاربران فراهم می‌کند. برای استفاده از نولو، کافی است بازی مورد نظر را روی رایانه اجرا کرده و گوشی هوشمند را درون قابی ویژه واقعیت مجازی قرار داده و بخش‌های مختلف نولو را به این تجهیزات متصل کنید. نولو دارای سه بخش اصلی است؛ بخش اول که ایستگاه نام دارد، به رایانه کاربر متصل می‌شود. بخش دوم که به صورت بی‌سیم کار می‌کند، روی قاب واقعیت مجازی قرار می‌گیرد و در نهایت کاربر، یکی از دو کنترلرهای دستی نولو را در هر دست خود می‌گیرد. نولو علاوه بر گوشی‌های اندرویدی با آیفون نیز سازگار است. مجموعه نولو در حال حاضر با قیمت 99 دلار پیش فروش می‌شود.

شارژر خورشیدی همراه

اگر خاطره تلخ تمام شدن شارژ گوشی و همراه نداشتن شارژر را در ذهن دارید، احتمالا پاکت پاور (Pocket Power) برایتان جذاب است. پاکت پاور یک کیت خورشیدی جمع و جور است که جای زیادی نمی‌گیرد و امکان استفاده از انرژی خورشیدی را برای شارژ گوشی، تبلت، پاوربانک یا هر نوع گجت دیگری که از طریق پورت USB 2.0 شارژ می‌شود، فراهم می‌کند. ابعاد پاکت پاور در حالت بسته حدود 14 در 10سانتی‌متر است و فقط 200 گرم وزن دارد. پاکت پاور را می‌توان روی زمین یا روی شیشه قرار داد و وسیله مورد نظر را برای شارژ به آن متصل کرد. همچنین امکان قرار دادن آن روی کوله‌پشتی هنگام راه رفتن نیز وجود دارد. تمیز کردن پاکت پاور بسیار ساده بوده و در صورت کثیف شدن به‌راحتی می‌توان آن را پاک کرد. بازه کارکرد آن نیز بین منهای 20 تا 70 درجه سانتی‌گراد است.

گذرواژه‌ها در جیب!

همه ما هر از گاهی ممکن است در وبسایت جدیدی ثبت نام کنیم. یادآوری نام کاربری و گذرواژه همه این سایت‌ها کاری مشکل است.

اگر حفظ کردن شماره کارت بانکی، تاریخ انقضا و رمز آن را هم اضافه کنیم، داستان از این هم مشکل‌تر می‌شود. با این‌که تاکنون سامانه‌ها و نرم افزارهایی مختلف برای ذخیره این اطلاعات عرضه شده‌اند، اما این سامانه‌ها هم چندان ایمن نیستند.

در این میان، کیوکی (QKey) می‌تواند همه اطلاعات مورد نیاز برای ورود به وبسایت‌های مختلف یا پرداخت‌های آنلاین را در جیب شما قرار دهد! کیوکی در نگاه اول شبیه یک فلش مموری است.

این دستگاه کوچک با برخورداری از فناوری رمزگذاری بسیار ایمن، می‌تواند انواع اطلاعات مختلف شخصی و مالی کاربر نظیر نشانی خانه یا محل کار، نام کاربری و گذرواژه سایت‌های مختلف و نیز اطلاعات انواع کارت‌های بانکی را در خود ذخیره کند.

چوب جادویی دیجیتال

پیکسلوار (Pixelvar) یک میله نورانی است که با استفاده از آن می‌توانیم با تکان دادن آن در هوا، نوشته‌ها یا تصاویر مورد نظرمان را به شکل جالبی نمایش دهیم. برای کار با پیکسلوار ابتدا باید اپلیکیشن آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنیم. سپس با استفاده از ابزارهای مختلفی که در این اپلیکیشن وجود دارد، متن یا تصویر مورد نظر خود را روی بلوک‌های کوچکی وارد کنید. پس از ذخیره کردن طرح مورد نظر، این اپلیکیشن آن را به دستگاه پیکسلوار ارسال می‌کند. به این ترتیب فقط کافی است پیکسلوار را در اتاقی تاریک به صورت رفت و برگشتی (مثل تکان دادن بادبزن) تکان دهیم تا نوشته یا تصویر مورد نظرمان در هوا ایجاد شود. پیکسلوار دارای مجموعه‌ای از LED است که هر کدام قابلیت تولید سه رنگ اصلی را دارد. مدل 32 لامپی پیکسلوار 28 دلار قیمت دارد.

مسواکی برای صورت!

در چند سال اخیر، مسواک‌های برقی مختلفی به بازار عرضه شده‌است. در این میان، یک فرد نوآور موفق به طراحی مسواکی برقی شده که می‌توان از آن برای ماساژ صورت هم استفاده کرد. مبتکر مسواک 3دیپ (3Deep) پس از مدت‌ها بررسی به این نتیجه رسید که مسواک‌های برقی موجود در بازار نمی‌توانند بخوبی پلاک‌های دندان را از بین ببرند. به همین دلیل، فناوری جدیدی را برای ایجاد لرزش آن هم با استفاده از امواج صوتی طراحی کرد. این امواج صوتی انواع آلودگی موجود روی سطح مینای دندان را به شکلی موثرتر از بین می‌برد. قابلیت جالب این مسواک، امکان تعویض سر آن است و به این ترتیب می‌توان از آن برای ماساژ و تمیز کردن صورت استفاده کرد. این گجت ضدآب بوده و دارای باتری شارژ شدنی است. مسواک 3Deep قرار است بزودی با قیمت 49 دلار به بازار عرضه شود.

ایرفونی با نور رنگی

نایت ریتم (Night Rythm) ایرفونی است که سیم آن با استفاده از نوعی فناوری ویژه طراحی شده است. وقتی با این ایرفون به موسیقی خاصی گوش می‌دهیم، نور این سیم بر اساس ریتم موسیقی کم و زیاد می‌شود. این قابلیت می‌تواند در بسیاری از موقعیت‌ها نظیر ورزش در شب یا حضور در یک مهمانی خانوادگی جذاب باشد. کاربر نایت ریتم می‌تواند با استفاده از دکمه کنترل روی این سیم، حالت نور یکنواخت را فعال کند. این ویژگی بویژه در مواردی که در خیابانی تاریک در حال قدم زدن هستیم و می‌خواهیم رانندگان متوجه حضور ما به عنوان عابر پیاده شوند، کاربرد دارد. باتری نایت ریتم قابل شارژ بوده و با هر بار شارژ تا 3 ساعت کار می‌کند. نایت ریتم قرار است در پنج رنگ صورتی، ارغوانی، نارنجی، سبز و آبی تولید شود. این ایرفون احتمالا با قیمت 80 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها