مرکز تجارت جهانی فردوسی، به عنوان نخستین مرکز مبادلات مالی بانکی، ارزی کشور و بانک سنتر با 37 شعبه بانکی و موسسه مالی اعتباری در ایران با 14 طبقه و بیش از 70 هزار مترمربع زیربنا است.
کد خبر: ۹۹۹۶۹۷
مرکز تجارت جهانی فردوسی  فضایی معتبر برای امنیت خاطر بیشتر صرافان و تجار

این مرکز با دارا بودن بیش از 500 واحد تجاری و اداری و بیش از 1200 واحد پارکینگ و سیستم امنیتی فوق مدرن و امکانات مختلف، فضای بسیار مناسبی را برای فعالیت های تجاری فراهم نموده است.

صرافی ها یکی از ملزومات اصلی و ویژه در مراکز تجارت جهانی محسوب می شوند. جایی که بازرگانان با امنیت کامل در آن بتوانند تبادلات ارزی خود را به انجام برسانند. در این مرکز به دلیل استقرار صرافی ها در محدوده خیابان فردوسی ، امکانات و خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده تا صرافی ها بتوانند خدمات خود را با امنیت خاطر بیشتری ارائه کنند. از جمله این خدمات می توان به نصب تابلو اعلام قیمت ارز در طبقه مخصوص صرافی ها، طراحی واحدها بر اساس مشخصات فنی مورد نیاز جهت اخذ مجوز صرافی و دقت در سیستم های امنیتی به کار رفته، اشاره داشت.

شرکت ارتفاع گستران ساختمان:

شرکت ساختمانی ارتفاع گستران ساختمان (سهامی خاص) در حال حاضر یکی از بزرگ ترین شرکت های ساختمانی و عضو ارشد انجمن انبوه سازان کشور است.
این شرکت در حوزه تولید انبوه مسکن در قالب شهرک های مسکونی – ویلایی، بلند مرتبه سازی و احداث مجتمع های تجاری ـ اداری از تجارب ارزشمندی برخوردار است که استفاده از از روش ها و سیستم های کارآمد فنی مدیریتی در کنار توجه به رشد کمی و کیفی ساخت، موجب شده این شرکت نقش بسزایی در پیشبرد اهداف بخش عمرانی در کشور داشته باشد.

شرکت ارتفاع گستران ساختمان با سابقه ای ۳۵ ساله در امر ساخت پروژه های مسکونی، تجاری و اداری در داخل و خارج کشور یکی از قطب های مهم در عرصه ساخت و ساز در کشور می باشد. برخی از پروژه های اجرا شده توسط این شرکت به شرح ذیل است:

  • مجتمع تجاری در شهر بارسلون اسپانیا
  • برج ونوس واقع در خیابان ملاصدرا
  • پروژه سحر واقع در منطقه ولنجک
  • برج عسل واقع در خیابان مریم الهیه
  • پروژه میرداماد میدان پرستو
  • مجتمع تجاری اداری مدائن
  • پروژه های سعادت آباد و زعفرانیه
  • شهرک افشین کلاردشت

گالری تصاویر پروژه های مختلف و دیگر امکانات مختلف این مرکز تجاری مهم را در وب سایت www.fwtc.ir، مشاهده نمائید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها