معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: امسال حدود هزار و 800 فروشگاه اینترنتی در استان خراسان‌رضوی نماد اعتماد گرفتند.
کد خبر: ۹۹۹۴۴۸

به گزارش تسنیم، علی غفوری‌مقدم در نشست خبری روز اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در طول برگزاری نمایشگاه بهاره کارشناسان اتحادیه‌ها در قالب کمیته اجرایی، قیمت، کیفیت و داخلی یا خارجی نبودن کالاها را کنترل می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با تاکید بر عرضه کالاهای داخلی در نمایشگاه گفت: عمده تلاش ما بر این است که از ظرفیت کالاهای داخلی استفاده کنیم و از قیمت، کیفیت و سایر استانداردها اطمینان لازم را داشته باشیم.

غفوری مقدم با بیان این که نزدیک به هزار غرفه امسال در نمایشگاه بهاره خواهیم داشت که همه آن‌ها در فضای مسقف جانمایی می‌شوند، افزود: تیم بازرسی اتاق اصناف در محل، شکایت مردم را دریافت می‌کند و در طول برگزاری نمایشگاه تخلف‌ها بررسی می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی در ارتباط با «مشهد 2017» و سوغات بیان کرد: ساماندهی طرح سوغات مشهد، با همکاری مشترک میراث فرهنگی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تحارت خراسان‌رضوی شکل گرفته و اولویت ما شناسایی سوغات است.

غفوری‌مقدم درباره به روزرسانی اتحادیه‌های صنفی گفت: امسال بیش از 80 انتخابات صنفی برگزار کردیم و تا پایان سال برای تمام اتحادیه‌ها این فرآیند انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی در استان خراسان‌رضوی گفت: امسال حدود هزار و 800 فروشگاه اینترنتی در استان خراسان‌رضوی نماد اعتماد گرفتند. برای واحدهای صنفی غیرمجاز، در دو مورد نانوایی‌ها و املاک به صورت ویژه در سطح استان بررسی می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها