همدان میزبان جام جهانی فوتبال هنرمندان

پس از آنکه همدان گوی سبقت را از جزیره کیش ربود و توانست عنوان میزبانی جام جهانی فوتبال هنرمندان را از آن خود کند، مقصد نهایی 220 چهره شاخص هنرمند و فوتبالیست جهان گردید.
کد خبر: ۹۹۶۹۰۴
همدان میزبان جام جهانی فوتبال هنرمندان

به گزارش جام جم آنلاین، با توافقات به عمل آمده مقرر شد استان همدان؛ پایتخت فرهنگ ایران اسلامی میزبان مسابقات جام جهانی هنرمندان باشد.

مهندس رستمی کیا اسپانسر مالی این جام که هزینه اقامت و پذیرایی تمامی مهمانان خارجی را متقبل شده و در برگزاری این جام در همدان نقش بسزایی داشته است، در این باره تصریح کرد : ظرفیت های گردشگری، بومی و فرهنگی استان همدان هدف مناسبی برای نقش آفرینی بخش خصوصی است و هدف ورود خود جهت کمک به برگزاری این جام را تبلور و معرفی ارزشهای گردشگری و فرهنگی استان همدان می داند.

وی افزود: عادل فردوسی پور، پژمان جمشیدی و بسیاری از هنرمندان ورزشکار ایرانی نام آشنا با لباس تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کشورهای; برزیل، ژاپن، ترکیه، یونان، مجارستان، سوئد، آلمان، آذربایجان و رومانی به زمین مسابقه خواهند رفت.

وی با اشاره به پتانسیل استان همدان برای جذب گردشگر خارجی و اظهار امیدواری برای تداوم سیر میزبانی استان همدان برای رویدادهای بزرگ بین المللی گفت : هر کدام از ورزشکاران هنرمند پس از حضور در این تورنمنت سفیران فرهنگی استان همدان در کشورهای خود خواهند بود و به معرفی هر چه بیشتر جاذبه های فرهنگی گردشگری همدان خواهند پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها