علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش نفت با استقلال خوزستان شرکت کرد.
کد خبر: ۹۹۴۹۹۱
علی دایی: امیدوارم دیگر در مملکتمان چنین چیزهایی نبینیم

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال خوزستان اظهار داشت: ابتدا به مردم عزیزمان به خاطر شهادت آتش نشانان تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر در ممکلت‌مان چنین چیزهایی را نبینیم.

وی افزود: بازی با استقلال خوزستان برای ما خیلی مهم است. استقلال خوزستان دور برگشت را خوب شروع کرده و سعی‌مان را می‌کنیم که دست پر از زمین خارج شویم. فردا یک بازی سخت داریم و در دور برگشت نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.

دایی در خصوص اینکه در نیم فصل دوم نفت مانند نیم فصل اول نتیجه نگرفته گفت: شما اگر نگاه کنید متاسفانه همه رویدادها و رخدادهایی که در مسابقات ما به وجود می‌آید به ضرر ما است. عوامل خارجی در روند نتیجه‌گیری تیم ما خیلی تاثیرگذار بوده است. در بازی استقلال و سپاهان همین وضعیت بود. نفت نباید در این دو بازی نتیجه را واگذار می‌کرد.

سرمربی نفت تهران در خصوص وکیل شخصی خودش که شایعه شده بود معاون حقوق باشگاه استقلال هم است تصریح کرد: اصلاً من این آقا را نمی‌شناسم. من یک وکیل دارم و آن آقای پیش‌بین است و این شخص تقریباً 20 سال است که کارهای من را انجام می‌دهد. کارهای فوتبالی‌ام را هم آقای ابراهیمی انجام می‌دهد. متاسفانه این اخبار کذب زیاد است و کسانی که نتوانسته‌اند به اهدافشان برسند روی این مسائل تمرکز می‌کنند اما ما وقت پرداختن به این مسائل را نداریم و این موضوع را امروز من از مدیر رسانه‌ای تیمم شنیدم و اصلاً مایل نیستم که پیگیری کنم. ما در ورزش 3 - 4 فرد با نام یزدانی داریم که من فقط آنها را می‌شناسم و این فردی که اعلام شده را اصلاً نمی‌شناسم.

وی در خصوص راهیابی تیم نفت به جام حذفی هم گفت: خیلی‌ها می‌خواستند پرسپولیس را در لیگ قهرمان کنند و استقلال را در جام حذفی اما همه نقشه‌های آنها به هم خورد. اگر نگاه کنید در بازی‌های اخیر اشتباهات داوری همیشه به ضرر ما بوده، بی‌دلیل به ضرر ما خطا و پنالتی می‌گیرند و پنالتی‌هایی که باید به نفع ما گرفته شود، گرفته نمی‌شود. در بازی با استقلال یک جور اشتباه شد و در بازی ما در اصفهان مقابل سپاهان هم طور دیگر. من بازی استقلال خوزستان با سپاهان را تماشا می‌کردم و دیدم که پورموسوی تا محوطه جریمه داخل زمین شد، حالا من می‌خواهم این سوال را مطرح کنم که آیا محرومیتی که برای من اعمال شد عادلانه بوده یا خیر. نمی‌دانم کمیته داوران با چه فکر و تدبیری یک کمک داور خوزستانی را برای بازی ما مقابل استقلال خوزستان می‌گذارد که بعد با اشاره رسانه‌ها آن را تعویض می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زرد طلایی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
مردی به خدا مرد.اگر 4 تا مثل دایی تو فوتبال بود عالی میشد دیگه حق خوری نبود...اشتباه نگیرید نه ترك هستم نه پرسپولیسی من طرفدار تیم برزیل هستم آره درسته صنعت نفت آبادان.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها