مدیر رادیو معارف همزمان با سی‌و‌هشتمین فجر انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌های این رادیو را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۹۴۱۲۳

به گزارش روابط‌عمومی رادیو معارف، مجتبی تونه‌ای ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌های رادیو معارف را در این ایام خجسته اعلام کرد: رادیو معارف با 30 عنوان برنامه به استقبال دهه مبارک فجر در سال 95 می‌رود.

مدیر رادیو معارف افزود: از جمله محورهای خاص در برنامه‌های امسال دهه فجر، می‌توان به موضوعاتی همچون سبک زندگی حضرت روح‌الله در انقلابی بودن و انقلابی ماندن، بازخوانی تاریخ انقلاب با محوریت نقش حضرت امام تبیین هویت انقلاب اسلامی و ... اشاره کرد. وی افزود: ویژه‌برنامه زنده «پلاک57» که از 12 تا 22 بهمن از ساعت 8 و 40 دقیقه صبح روی آنتن می‌رود. برنامه آن روزها هر شب ساعت 22 در قالب گفت‌وگو با شخصیت‌های مبارز سال‌های اول انقلاب و بیان خاطرات دوران انقلاب پخش می‌شود و برنامه شکرانه ساعت 21 و 15 دقیقه با محوریت پیروزی انقلاب روی آنتن می‌رود. مدیر رادیومعارف ادامه داد: برنامه نهضت روح‌الله، ساعت 19 و 15 دقیقه و با بررسی ابعاد گوناگون انقلاب، برنامه باغ تماشا ساعت 18 و 30 دقیقه و در قالب نمایش رادیویی، برنامه حدیث آفتاب با محوریت نقش مردم در پیروزی انقلاب، برنامه دانشجو ساعت 20 با محوریت ویژگی‌های دانشجوی انقلابی و داستان هفته روزهای جمعه ساعت 11 و 20 دقیقه و با محوریت مبارزات مردمی روی آنتن می‌رود.

تونه‌ای افزود: برنامه‌های شعر انقلاب، به رنگ خدا، شبستان، شاهد، من انقلابی‌ام، کلام امام، پیام ولایت، اندیشه‌های ماندگار، بر بال سخن، مهربان باشیم و گفت‌وگوی 21 هم از دیگر برنامه‌های رادیو معارف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها