گزارش جام جم آنلاین/

درآمد ماهیانه هر یک از مربیان مشهور ایرانی چقدر است؟

فوتبال و بیزینس برای چهره های نامدار فوتبال ایران در ابعاد گسترده ای گره خورده است.
کد خبر: ۹۹۳۰۳۶
درآمد ماهیانه هر یک از مربیان مشهور ایرانی چقدر است؟

به گزارش جام جم آنلاین ، تجربه نشان داده است اگر چهره های شاخص فوتبالی مغز اقتصادی قدرتمندی داشته باشند از سرمایه ابتدایی خود در جنبه های مختلفی استفاده میکنند اما اگر چنین نباشد همه چیز به راه اندازی رستوران و ساخت و ساز در شمال و یا هر جای دیگری محدود می شود! در ادامه درآمد ماهیانه مربیان شاخص فوتبال ایران با توجه به نوع کارشان در فوتبال و تجارت را بررسی می کنیم:

برانکو ایوانکوویچ: خوب میدانیم برانکو در کرواسی چه بیزنس هایی دارد اما خوب نمی دانیم که درآمد ماهیانه اش در پرسپولیس چقدر است. اما روی هم رفته او باید در ماه 35 میلیون تومان درآمد داشته باشد. گفته می شود او در کرواسی بیزنس های مختلفی دارد، از سرمایه گذاری در شرکت های مختلف تا نمایندگی برندهای مشهور ورزشی.

امیر قلعه نویی: از مربی گری در فوتبال گرفته تا رستوران داری و ساخت و ساز... او ماهیانه 30 الی 33 میلیون تومان درآمد دارد. اما این چیزی است که در ظاهر دیده می شود. درآمدهای ژنرال فوتبال ایران بالاتر از چیزی است که تصور می شود. در واقع او خیلی پردرآمدتر از این حرف هاست. فعالیت های تجاری قلعه نویی در سال های اخیر خیلی بیشتر شده است.

عبدالله ویسی: سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته یعنی استقلال خوزستان و سرمربی کنونی سپاهان نیز از پردرآمدهاست. این مربی ماهیانه 16 میلیون تومان فقط از فوتبال درآمد دارد. در رابطه با کارهای دیگری که دارد می توان به مغازه داری در زمینه فروش انواع پوشاک اشاره کرد. او فست و فود هم دارد.

مجید جلالی : سرمربی پیکانی ها هم در امر ساخت و ساز بسیار اشتغال دارد. او همانند بسیاری دیگر از هم صنفانش در کار خرید و فروش پوشاک نیز هست. شواهدی از اینکه او رستوران دارد یا خیر در دسترس نیست! با این حال او یکی از پردرآمدترین هاست. تخمین زده می شود مجید کامپیوتر در ماه حول و حوش 30 میلیون تومان درآمد داشته باشد.

علیرضا منصوریان : سرمربی بحران زده این روزهای استقلال کسی نیست جز علیرضا منصوریان. منصوریان اما به دور از روزهای بد استقلال کار خودش را در تجارت انجام می دهد. او که به تازگی رستورانی را راه اندازی کرده قبلا در کار خرید و فروش قطعا کامپیوتری هم بود. سرمربی استقلالی ها ماهیانه نزدیک به 38 میلیون تومان درآمد دارد.

فراز کمالوند : سرمربی گسترش فولاد هم درآمدهای خوبی دارد. اخبار حاکی از بیزنس های مختلف کمالوند در تبریز است. او در زمینه های مختلفی فعالیت دارد. از بوتیک داری تا راه اندازی سفره خانه سنتی. با احتساب درآمدهای فوتبالی 40 میلیون تومان درآمد ماهیانه اوست.

خداداد عزیزی : خداداد از آن دست چهره هایی است که نه تنها یکی از پردرآمدترین مربیان که اصلا یکی از ثروتمندترین ورزشکاران ایران است. فعالیت های تجاری او بسیار گسترده است. از مشهد تا تهران. از دوبی تا سنگاپور. از خرید و فروش قطعات اتومبیل گرفته تا ساخت ساز. از رستوران داری گرفته تا مغازه طلافروشی. با این اوصاف می توان برای درآمدهای ماهیانه او مبلغ خاصی را تعریف کرد؟!!

علی دایی : به مطرح ترین فرد حاضر در این فهرست می رسیم، علی دایی. او چقدر درآمد دارد؟ برای این یکی هم مثل خداداد عزیزی پاسخی وجود ندارد. چرا ؟ چون کافی است به فهرست فعالیت های تجاری علی دایی توجه کنید: تولیدی پوشاک، فروشگاه های لباس، بوتیک های مختلف، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران های زنجیره ای، واردات تجهیزات ورزشی ، مغازه های لوازم ورزشی ، ساخت و ساز، شهرک سازی در اسپانیا و .... به راستی درآمد ماهیانه یا اصلا هفتگی او چقدر است؟!!!!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
نوح زاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
حیف عمر آدم 70 ، 80 ساله !!!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
وقتی عدالت درجامعه نباشدودریك جمله شهرهرت باشد میشود این. وجدانا"انتظار بهتری دارید.
الیاس
Spain
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
سواد همشون رو هم اندازه یه لیسانسه ای كه با هزار تا پارتی یه حقوق 1 میلیونی میگیره نمیشه
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آقای دایی فوق لیسانس متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف می باشد.
تار
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
خوب به من چه
م.ا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۱
۰
خیلی خوبه اینا از كوچه های خاكی و بخاطر طرفداری جوانان ساده این مرز و بوم به كجاها رسیدند و اون جوونایی كه با سختی بلیط استادیوم و بازیهای اینا رو تهیه می كردن الان چه در آمدی دارند ؟!! بعد آقایون كه روزی داخل همین مردم بودند زندگی ساده ای داشتند مهمانی های آنچنانی ............... و كاملا دور از اخلاق راه می اندازند و همه هم برایشان كف می زنند!!
Mehdi
Germany
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
شاید ارزش پول اینقدر كم است ! كه این مربی های غریز مان درآمد ماهیانه ۵۰۰۰ یورو ۶۰۰۰ یورو میگیرند...
كه اینجا در اروپا نمیگرند!
در صورتی كه میانگین حقوق مردمان كشورمان ۲۰۰ تا ۳۰۰ یورو است.

اما كیفیت فوتبال صفر ؟
آبان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
شهرت به جز پولی كه با خودش به همراه میاره معایبی هم داره این آدما كه ازشون نام برده شد به راحتی آدمای عادی نمیتونن تفریح كنن و حداقل چند نفر تو این اسامی به واقع نون بازوشون خوردن و با زحمت و مشقت به اینجا رسیدن من با فوتبالیست های در حد خیلی آماتور دوست بودم و باید بگم در سطح حرفه ای و ورزش ملی اصلا شغل راحتی نیست. قبول دارم كه بعضی وقتا این پولا با خروجی ورزشی و فرهنگی كه به دنبال داره اصلا تناسبی نداره ولی باید همه بدونن كه یك فوتبالیست حرفه ای باید در هفته فشار بدنی و روحی زیادی رو تحمل كنه همینطور مربیان تیمها. بعضی از این افراد كسانی بودن كه پول حاصل از فوتبالشون رو در راه درست خرج كردن و الان دارن نتیجش رو میبینند. نظری كه نوشتم بخاطر این بود كه یادآور بشم افراد دیگری در كشور ما هستند كه یك دهم این افراد زحمت نمیكشند ولی دو برابر اینها درآمد دارند. چرا یه بار در مورد درآمد واقعی نمایندگان مجلس و وزیر صنایع حرفی نمیزنی جام جم ؟؟ نكنه اونا خط قرمزی براشون تعریف شده؟؟؟
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
پس با این حساب ما هم تعطیل كنیم بریم مربیگری فوتبال....
Mehdi
Germany
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
این همه پول بازیكن و مربیان میدهید .. یك مقدار خرج استادیوم و زمین فوتبال بكنید !
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۱
خودتان را سر كار بذارید اینها ۱۰ برابر شاید بیشتر از این درامد دارند فقط از فوتبال فكر كردید مردم ساده اند بازیكن چند برابر اینها میگیرد دیگه برسد به مربی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
۰
۰
اخه این فوتبال بی كیفیت و خسته كننده ارزش این همه پول داره. بخدا نداره
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
۰
۰
اینها رو شما مشهور كردین وگر نه كارنامه شون اینو نشون نمیده.هر فصل فقط جاهاشون عوض میشه.یك مربی خارجی هم تا میادنتیجه بگیره كوبیده میشه.باشگاهها باید ستون محكم تیم ملی باشند ولی در عمل می بینیم دردی از تیم ملی دوا نمی كنند.

نیازمندی ها