
به گزارش جام جم آنلاین، در متن توئیت محمدجواد ظریف آمده است:«امروز در سوگ از دست دادن آتشنشانهای کشورمان هستیم. برای آنها و خانوادههایشان دعا میکنیم. قدردان ابراز همدردیها از سراسر جهان هستیم».

از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ولی انسانیتشون بیشتر از ماس
فقط ادعا میكنیم
قابل توجه ملت ایران
از مسوولین گرفته ته مردم عادی