جوابیه شرکت روغن زیتون اکسیر

در پی اظهارات اخیر دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان روغن زیتون و زیتون شور ایران که در گفت و گو با جام جم آنلاین به نام چند روغن زیتون تقلبی از جمله اکسیر در بازار اشاره کرده بود ، مدیرعامل شرکت روغن زیتون اکسیر با ارسال جوابیه ای در پاسخ به دبیر انجمن یاد شده از زیر سوال بردن برندی که تمام مجوزهای لازم از جمله مهر استاندارد و پروانه بهداشت را کسب کرده است، انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۹۲۶۲۹
جوابیه شرکت روغن زیتون اکسیر

به گزارش جام جم آنلاین ، نادر جلالت مدیرعامل شرکت روغن زیتون اکسیرخطاب به سخنان محمد رضا هاتفی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان روغن زیتون ، که طی مصاحبه ای در 26 دی ماه تحت عنوان "به اسم روغن زیتون صابون به مردم فروخته می شود " آورده است ،‌ایشان چگونه به خود اجازه می دهند از برندی که مهر استاندارد و پروانه بهداشت دارد، به عنوان روغن زیتون تقلبی یاد کند ،‌ درحالی که این شرکت برای کاهش دغدغه مصرف کننندگان برای اولین بار در ایران با مجوز رسمی از معاونت سازمان غذا و دارو روش تشخیص روغن زیتون خالص فرابکر (تست چشایی) را براساس مرجع معتبر شورای بین المللی روغن زیتون برروی برچسب محصول خود نیز چاپ کرده است .

در این نامه خطاب به دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنند گان روغن زیتون آمده است : شما اگر برندی را در حوزه کاری خود نمی شناسید به راحتی می توانید با جستجو در فضای مجازی و یافتن نام کد و نام محصول از اصالت نام ونشان آن اطلاع کسب کنید و اینگونه نباشد که با اطلاعات غیر معتبر یک برندی را که برای آن تلاش بسیارشده است و با وسواس درارائه کیفیت مناسب به عنوان یک دارو بین مصرف کنندگان شناخته شده بی اعتبارش کنید.

ضروری است که انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان روغن زیتون با احترام به شعور مردم روشهای تشخیص روغن زیتون خالص فرابکر را همانند شورای ملی زیتون ایران و تمامی کشورهای مدیترانه ای بر اساس استاندارد های شورای بین المللی روغن زیتون (IOOC) که مورد تایید استاندرد ایران و وزارت بهداشت نیز هست به مردم آموزش دهد.

در پایان این جوابیه تاکید شده است ؛ اگر در بازار ،محصول تقلبی با نام مشابه اکسیر فروخته می شود ،بهتر بود دبیر انجمن کارفرمایی تولید کنندگان روغن زیتون، به تولید کننده اطلاع رسانی می کردند نه اینکه با ابرو واعتبار برند خوشنام بازی می کردند. خداوند انشاا...همه ما را به راه راست هدایت کند تا بتوانیم روغن زیتون سالم وخالص به مردم برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
مهر استاندارد كیلو چنده همه با پول حل میشه اولش شاید رعایت كنند ولی بعد از دریافت مهر استاندارد هر كاری كه دلشون بخوان میكنند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اقا مسعود اگر استاندارد و بهداشت را میشه با پول خرید یه بار این روغنو بگیر نظرت عوض میشه منم مث تو بودم تازه روش شناختش هم زده

نیازمندی ها