یارانه‌ های معوق پرداخت نمی شود

جزئیات تازه از حذف یارانه نقدی خانوارها

دور جدید حذف یارانه ها از دی ماه آغاز شد تا تصمیم جدید دولت برای حذف یارانه ۳ میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها عملیاتی شود.
کد خبر: ۹۹۱۲۱۲
آغاز دور جدید حذف یارانه‌ها

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها تصمیم جدید دولت است که علی ربیعی، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی اخیرا خبر داده و گفته بود: برای سه گروه پیامک داده‌ایم و گام بعدی دولت حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر است.

تنها چند روز پس از این اظهارنظر آقای وزیر، علی ربیعی درباره ارسال پیامک حذف یارانه به 3 میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها گفت که حذف یارانه 3 میلیون نفر برنامه الان دولت نیست و در آینده اجرا می شود.

آخرین یارانه 26 دیماه واریز شد که طی دو روز گذشته شهروندان زیادی در تماس با خبرگزاری تسنیم از حذف یارانه خودشان در ماه جاری خبر دادند. پیگیری های خبرنگار تسنیم حاکی است، طی هفته های اخیر بسیاری از شهروندان پیامک حذف یارانه را دریافت کردند.

به تازگی هم اعلام شد، آن دسته از سرپرستان خانواری که طی هفته های گذشته پیامک حذف یارانه را دریافت کرده اند باید برای اعتراض خود به سامانه هدفندی یارانه ها مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

نتایج بررسی اعتراض آنها طی 45روز از طریق تماس به اطلاع سرپرستان خانوار خواهد رسید. گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه در ماه‌های آینده را دریافت کرده‌ند، باید مستندات و مدارک لازم خود را برای اثبات نیازمندی خود برای دریافت یارانه را اعلام کنند. مستندات باید به گونه ای باشد که ثابت کند در آینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد آنها به یارانه نقدی نیاز دارند.

سایت yaraneh10.ir سامانه هدفمندی یارانه ها است که معترضان به حذف یارانه باید به مراجعه به این سامانه و ارائه مستندات درخواست بررسی مجدد درباره یارانه نقدی را مطرح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
حذف یارانه پردرامدها!!!!!!!!!! بنده كارمند هستم تیر ماه 94 یارانه خانواده 4 نفره مرا حذف كردند و در سایتشان فقط علتش را كلمه -ملك - اعلام كردند. زنگ هم نزدند پیامك هم نیامد.نفهمیدم منظورشان كدام ملك است.بجز یك آپارتمان كه در رهن بانك است بابت وام ،اموال دیگه هم ندارم.
چرا جز افراد پولدار محسوب شدم را نمی دانم .
رشید افراز لویه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
جناب اقای دكتر ربیعی وزیر محترم تعاون وامور اجتمایی باسلام بنده یك نفر از جانبازان در جنگ تحمیلی بمدت پانزده ماه در جبهه حق علیه باطل وبعنوان یك ایرانی میهن پرست با جان و دل در مقابل صدام تكریتی ایستادگی نمود ه ام پانزده درصد كارت جانبازی دارم وبا حقوق بخور نمیر بازنشستگی درسننین پیری كه هزینه های مان چندین برابرشده ایا مگر مقام معظم رهبری بارها وبارها دستور نداده اند كه به افراد جامعه كه با درامد كم زندگی مكنند دولت در مقابل انان مسئول است پس چرا از من جانباز كه یارانه بنده وهمسرم را بمدت دو سال قطع نموده وبارهاو بارها اعتراض نموده ام كسی بدادم نمیرسد لطفا دستور فرمایید در این مورد اقدام لازم بعمل اورند
عاقبت بخیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
سلام تو رو به قرآن كریم این یارانه رو قطع نكنید بخدا كمك حال زندگی ما هست و با حقوق یك میلیونی پدر بازنشسته فرهنگی نمیتوانیم زندگی كنیم.یك میلیون رو فقط باید بایت قبضها و قسطها داد و دیگر هیچ.برید سراغ كسایی كه با اطمینان میدانید درآمد بالایی دارند مثلا فامیلهایی میشناسم كه پدر یك ماشین دارد و فرزند هم یك ماشین به نام خودش دارد و دو یا چند ملك هم دارند و به نام های مختلف هم میزنند مثلا همسر یا فرزند و تازه دو حقوق بگیر هم هستند و هم زن و هم مرد كارمند هستند.این چه عدالتی هست كه اونا هم یارانه بگیرن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها