عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

ماجرای پرداخت 5 میلیون تومان به کارکنان فرودگاهها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق اطلاعات به دست آمده مشخص شده که اخیرا به عموم کارکنان فرودگاههای کشور 5 میلیون تومان داده شده است.
کد خبر: ۹۸۶۵۲۰
ماجرای پرداخت 5 میلیون تومان به کارکنان فرودگاهها

به گزارش جام جم آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه طبق اطلاعات به دست آمده مشخص شده که اخیرا به عموم کارکنان فرودگاههای کشور 5 میلیون تومان داده شده است عنوان کرد: ما از خود کارکنان فرودگاه مهرآباد تهران شنیدیم که نفری 5 میلیون تومان به تمام کارکنان پرداخت شده ولی منبعی که این پول از آنجا آمده باشد و جزئیات بیشتر ماجرا هنوز مشخص نیست؛ حتی به این کارکنان گفته شده که مبلغی دیگر تا حد سه میلیون تومان در آینده به آنها داده خواهد شد.

وی افزود: تعجب می کنیم در شرایطی که دولت مرتبا مشکلات خود را بیان می کند و از کمبود اعتبارات می گوید، چگونه مبالغ اینچنینی پرداخت می شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما البته مخالف پرداخت و کمک به کارکنان نیستیم بلکه می گوییم اگر بنا است پرداختی صورت بگیرد به همه کارکنان کشور اعم از کارمندان و کارگران پرداخت شود؛ ضمن آنکه چرا به آن اقشاری که شغل و درآمدی ندارند و یا مددجوی کمیته امداد و بهزیستی هستند، نباید این پول داده شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان خواستار توضیح دولت در خصوص پرداخت 5 میلیون تومان پول به عموم کارکنان فرودگاههای کشور شد.

توضیحاتی درباره پرداخت 5 میلیونی!

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: این مبلغ کمک هزینه رفاهی آن هم بر اساس بخشنامه دولت است که به علت آنکه از ابتدای سال معوق مانده به صورت علی الحساب پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
نوش جونشون
جلال
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
ایشان هم گفتند از واریز پول ناراحت نیستم اما اگه قراره پولی پرداخت بشه باید به همه كارمندان پرداخت بشه كجای این حرف بد است تازه كارمندان فرودگاه مگه شاخ غول شكستند كه هزینه رفاهی بگیرند چرا به نیروهای مسلح كه جانشان را كف دستشان گذاشتن و از مرز و بوم این مملكت دفاع میكنند چنین هزینه های نمیدن واقعا نابرابری تا این حد ندیدم
سعید ح
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
الحسود و لا یسود .
اكرام یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
سلام خدمت تمامی عزیزانی كه با تمام وجود و غیرت برای این آب خاك زحمت میكشن ..
من كاری به این حرف ها ندارم و آدم پاچه خواری نیستم و خط قرمزم مقام معظم رهبری واسلامه .
اما نمیتونم خودم رو به نفهمی بزنم چون از نزدیك شاهد فعالیت های آقای مه آبادی بودم و دیدم چطور شبانه روز دارن برای وطن و این و آب خاك زحمت میكشن. درود به غیرت و شرفش و از خدا میخوام بهش عزت بده تا بتونه تو راهش موفق باشه و خدا لعنت كنه كسانی رو كه دارن برای پر كردن جیب خودشون و نگه داشتن میزشون به این مردم خیانت میكنن .كسانی كه تمام اموال شركتو به غارت بردن فقط برای میز ما ادمی نیستیم اسم بیاریم كه بعضی ها در حق این شركت چه كردند این شیطنت ها هم كار همین خائن هاست. آقای مه آبادی شما مثل همیشه سربلند كارتون رو بكنید كه همه ما پشت شما هستیم .
دورد بر همه خادمین و زحمت كشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
جانم فدای ایران جانم فدای رهبر
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
یه ذره اون یارانه رو زیادتر می كردین همه یه نفعی ببرن حتی شده برای یه ماه. حالا اونا كار كه داشتن حداقل ولی خیلی از ماها بیكار خونه نشستیم واسه اونی كه كار داره این پولا خیلی خوشیه ولی واسه ماها كه بیكار خونه نشستیم این پولا همینكه غذای یه روز زن و بچمون رو تامین كنه كلی ذوق می كنیم.
خدا نگذره ازشون چقدر بی عدالتی
غریبانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
بابا اینقدر شلوغش نكنید. آقای مدیر عامل ماهی 500 تومان معوقه داده اونم با اطلاعیه كه این همه حاشیه درست كرد هم برای خودش هم برای وزیر و هم برای شركت. قبلا بیشتر از این میدادند. توپاكت هم میذاشتند و كسی هم نمیفهمید. آبروی شركت و وزیر هم نمیرفت و هیچ دستگاه نظارتی هم اشكال نمیگرفت. به این میگن تدبیر. تفاوتش فقط این بود كه این مبالغ را چند نفر میگرفتند. همین آخرا و قبل از آمدن آقای مه آبادی وقتی اپرون مهرآباد درست شد. كلی پرداختی داشتیم. اما به چند نفر محدود. بیشتر وجه را دادند به هیئت مدیره و معاونای شركت. به چندتا از كارمندای مهر آباد هم دادند. به ما 200 تومان به خودشون 2 میلیون و نیم. كار را ما كردیم و پول را آنها گرفتند. به این میگن تدبیر. هیچ خبرگزاری هم مطلع نشد و وجدان عمومی هم آرام و آسوده بود. 8 سال حال كردن و الآن هم نشستن توطئه میكنند تا دوباره بیایند سر سفره.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
خجالت آوره كه بعضیا از هر فرصتی برای ضربه زدن به دولت استفاده میكنن اینو بدونین كه هیچكدوم از كارمندان شركت فرودگاه ها از حقوقشون نسبت به سایر ادارات ناراضین
مونس یارندی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
یكی بگه چرا فرودگاه امام را از شركت جدا كردن؟ فقط یه شركت سود داشت. بقیه همش زیانه. این تصمیم پدر ما را درآورد و حالا شركت نمیتونه مزایای كارمنداش رو بده. كجان اون آقایانی كه این هنرا را داشتن؟ آقای وزیر عزیز این مشكل رو حل كنند كه مدیران ... و CIP دار ایجاد كردن. پروازا را هم بردن فرودگاه امام تا CIP خودشون رونق بگیره. ترمینال 5 و ساختمانای خالی را نابود كردن كه نكنه پروازا برگرده. حالا میرن به فارس خط میدن كه یه كار مردونه و درست را خراب كنن.
گران مایه دار
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
درود بر مدیر عامل شجاع و كارمند نواز پاك شركت. خدا پدر و مادرش را بیامرزد. حق كارمند را میده و دنبال كثافتكاری و لفت و لیس هم نیست.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
كوفتشون بشه
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
ما كاركنان هواپیمائی هستیم همگی بعد از شنیدن این خبر تعجب كردیم حقوق ماهیانه را به زور پرداخت میكنند اگر شما اقای حاجی دلیگانی پول گرفتی ماهم گرفتیم .
شیروانیان اصل
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
حاجی مجانی كار میكنند. برای همین توقع ندارند كه كارمند هم حقوقش را نگیرد. كارمند بمیره اشكالی نداره اما اگر دو ریال از حقش را دادند باید مجلس بیاید و بررسی كند تا نكنه طرف زنده در بره. واقعا خجالت داره كه به جای حمایت از پرداخت عادلانه رفتن دنبال جیغ و داد بیخود. شمای نماینده چقدر میگیرید؟
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
به راست و نادرست بودن اصل موضوع كاری ندارم چون اطلاع دقیقی درباره این خبر ندارم ،اما جالب است كه تا وقتی یه پولی به كاركنان میدهند بعضی ها خواهان عدالت و یكسان سازی و پیگیری هستند پس موقعی كه میلیارد میلیارد بالا میكشن كسی دنبال احقاق حق نیست؟؟؟؟حالا فرضا این خبر درست هم باش ،چون 5میلیون خیلی كمك میكند به زندگی یك حقوق بگیر،نباید میدادن.جمع میكردن یكجا یكنفر بالا می كشید!!!!!!!!!!!
مثقالچی حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
درود بر شرف شما. میخوان از حلقوم كارمن در بیارن بازم بره تو حلقوم رانت خوارها. این نماینده مال كدام شهر است؟ حقوق نمیگیرد؟ اگر یك ماه دیر بشه صدایش در نمی آید؟ انصاف هم خوبه.
وادی سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
بینین ماها چقدر بدبخت بودیم كه برای پرداخت طلبمون این همه به وجد اومده ایم. این روزگار كاركنان یه شركت مهم كشوره كه با جون مردم سروكار داره. اگه مثل راه آهن خدای ناكرده یه اتفاق شوم تو فرودگاه یا آسمان می افتاد همین مدیر عامل را كه دارن آبروشو میبرن كه ماهی 500 تومان مطالبات رو پرداخته، بخاطر نپرداختن معوقه ها میبردنش زندان و پوستشو میكندن و دوباره آبروشو میبردن و میگفتن كارمندات انگیزه نداشتن و خطا كردن. این طوری كار میكنیم كه وضع كشورمون اینه. وزیر رو هم همینطور میزنن. مدیر خوب بذاره كه مشكل كشور و كارمندا را حل كنه یكی پیدا میشه میزندش. مدیر بد هم انتخاب كنه یكی دیگه پیدا میشه میزننش. خدا به ما رحم كنه. همه بد شدیم.
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
قضیه رونالدو ول كنید غضنفر بچسبید شده این تو این مملكت كارمندان بانكها انواع و اقسام وامها رو میگیرند با سود پایین و همشون حداقل دو تا خونه دارند هر كس میگه دروغه بره پپرسه هیچكس هم صداش در نمیاد حالا چی شده اینو علم یزید كردید و هوار هوار می كنید؟
لامرد یان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
سلام
27 سال است در هواپیمایی كشوری و شركت فرودگاهها كار میكنم. در بین مدیران عامل كسی را به نجابت، شرافت، سلامت، كاردانی، آینده نگری، تلاش و جدیت، كارمند نوازی آقای دكتر مه آبادی ندیده ام. در این یك سال و اندی كه آمده اند شركت ما را متحول كرده اند. دنیایی كار شده. مدیران نالایق عوض شده اند. جلو دزدی ها گرفته شده. قانون هایی برای شركت تصویب شده. هواپیمای فلایت چك خریداری شده. كلاس شركت بالا رفته. كارمندان دوستش دارند. خدا پدرش را بیامرزد. قبلا فقط پول، پاداش ، سفر خارجی، استخر و سونا، رفاه و كیف و حال ما عده ای به نام مدیر بود. مدیران مشغول بازی بودن و شركت در حال نابودی بود. قرارداد بیمه شركت مال یك عده بود. زمین های شركت توسط زمین خوارها غارت شد. مدیران در فرودگاهها غرفه و تجارت داشتند. پاركینگ و سی آی پی مال مدیر عامل ها بود. كسی هم صداش در نمی آمد. همه مدیران بچه ها و اقوام خودشان را سركار آورده بودند. الآن از این خبرها نیست.
هادی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
من از كاركنان فرودگاه هستم، در مورد شغل مراقبت پرواز كه توی تموم دنیا حداقل بیست برابر بقیه مشاغل حقوق میگیرن ولی توی كشور ما مساوی بقیه كارمندای دولته چیزی نمیگم ولی كجای دنیا این انصافه با این شرایط سختی كار و استرس و بیماریهای ناشی از كار با حقوق پایین كار كنی و بعد به خاطر گرفتن یه معوقه بعد از نزدیك یكسال این همه جار و جنجال و هیاهو ببینی؟ من بعنوان كسی كه از اول سال حقم داده نشده و الان بصورت یكجا پرداخت شده باید شاكی باشم نه اینكه خبرگزاریها بخاطر دعوای سیاسیشون با دولت اینجوری دریافت این مبلغ رو بولد كنن و یه روز بگن عیدی مبعث بوده و روز دیگه بگن حق ما رو بدن به بهزیستی! آخه آقای مثلا نماینده مردم، شما اگه به فكر كمیته امداد و بهزیستی هستی از حقوق چند ده میلیونی خودت كه به اسم اجاره ماشینو دفتر و كارمند و راننده و هزار بهانه دیگه میگیری بهشون كمك كن نه معوقاتی كه از اول سال تا حالا شده ۵ تومن و حق زن و بچه منه
محمد مساوات
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
این مدیران شایسته و پاك كه آبروی نظام را حفظ میكنند باید به رهبر و مردم معرفی شوند یا باید ناجوانمردانه بهشان حمله كرد و فاسدان و دزدها را تقویت كرد؟ دكتر مه آبادی تكرار نشدنی است. آرزوی سازمانها داشتن چنین مدیر شجاع و با فكر و قوی است. من فكر میكنم دزدها برایش توطئه میكنند. كارنامه او را ببینید باورتان نمیشود. لطفا منتشر كنید.
داوود ریحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
دو هفته قبل كه فارس خبر را منتشر كرد هزارجا بحث شد و شركت فرودگاهها هم تكذیب كرد و جواب داد. ایشان كه از موثرترین و مومن ترین نمایندگان محترم مجلس هستند چرا دوباره این مطلب را بیان می فرمایند؟ چرا كسی به تاخیر 10ماهه كاركنان رده های مختلف اعتراض نمیكند؟ ما طبق قانون نباید مدد معاش و حق خواربار، غذای نوبت كاران، پول لباس و.. بگیریم؟ ما نباید حقوق قانونی كه بر اساس ضوابط اجرایی بودجه ابلاغ شده را دریافت كنیم؟ كار این شركت تخصصی با كمیته امداد قابل مقایسه است؟ خوب قبلاً فقط به گروه مدیران پرداخت می شد، حالا یك مدیر عامل و هیئت مدیره ای پیدا شده اند كه حق همه را میخواهند بدهند بد است؟ اگر حقوق ما و مطالبه های ما را نمیدادند، صدای ما هم در نمی آمد، خوب بود؟ چرا نوبت به كارمند كه می رسد، صدای همه در می آید؟
محمد سعید مشتاقی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
فقط دنبال زدن دكترآخوندی هستن. بعد برن امثال بهبهانی رو بیارن و اونم بره و كسانی رو بیاره كه بود و نبودشان با هم فرقی ندارد.
هیئت مدیره بهبهانی رو ببینین با الآن مقایسه كنید. منم موافقم همش توطئه است. این كه از نیروهای انقلاب و جنگ است. كارش رو هم بلده. دزد هم نیست. دیگه چی میخوان؟

نیازمندی ها