استفاده از حروف لاتین در نوشته‌های قبر و مقبره مرحوم استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی، اعتراضاتی را در پی داشته است.
کد خبر: ۹۸۵۹۸۸
ماجرای عجیب مقبرۀ سلیم مؤذن‌زاده +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا روزنامه «جمهوری اسلامی» خبر داد: همزمان با رونمایی از مقبره سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی که توسط امام جمعه اردبیل و با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت، انتقادات مردم نیز آغاز شده است.

اعتراض مردم به این جهت است که نوشته‌های قبر و مقبره مؤذن‌زاده به حروف لاتین است و انتقادکنندگان، این اقدام را شیطنت می‌دانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هم در نشست هم‌اندیشی مدیران و کارکنان رسانه‌ها، نسبت به اینکه نوشته مقبره سلیم مؤذن‌زاده به لاتین است، معترض بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۳
ترك
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۱
سلام به نظر من قضیه برعكسه چرا كه ایشون ترك بوده و اون حروف هم تركیه اون شعری كه فارسی نوشته شده باید به تركی مینوشتند
صادق از ایلام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۱
چه ایرادی داره واقعا اون گردشگری كه از خارج میاد چطوری میتونه خواننده زینب زینب را بشناسد به نظرم لازمه هم با فارسی هم عربی و هم انگلیسی روی مقبره این افتخارایرانی مشخصاتشو نوشت
وحید
Germany
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۱
۱
این خبر درست نیست و معلوم نیست چه هدفی دنبال میشه. كاش امكانش بود و من عكس مزار اون مرحوم رو آپلود میكردم. سنگ مزار به خط فارسی نوشته شده و از اونجایی كه شیعیان آذربایجان و تركیه هم برای قرائت فاتحه سر مزار این مرحوم حاضر میشن فقط اسم اون بزرگوار در یك كادر كوچیك به لاتین نوشته شده، ما باید مفاخرمون رو صادر كنیم قبل اینكه دیگران مصادره كنن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها