رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه عرضه میوه‌های قاچاق به بازار، مجددا از سرگرفته شده است گفت: شبرنگ آفریقایی، گلابی آمریکایی، شاه‌بلوط ترک و انبه کنیا وارد بازار شده‌اند.
کد خبر: ۹۸۵۹۷۹
پای میوه‌های آمریکایی به ایران باز شد

به گزارش جام جم آنلاین، سیدحسین مهاجران در گفتگو با مهر از پیدا شدن مجدد سر و کله میوه‌های قاچاق در بازار داخلی خبر داد و اظهار داشت: طی دو الی سه روز اخیر، میوه‌هایی مانند شبرنگ آفریقایی، گلابی آمریکایی، شاه‌بلوط ترک و انبه کنیا وارد بازار شده‌اند؛ اما میوه‌های مذکور خارج از میدان مرکزی میوه و تره‌بار در حال خرید و فروش هستند.

به گفته وی، قیمت هر کیلوگرم شبرنگ آفریقا ۳۰ هزارتومان، گلابی آمریکایی ۲۵ هزارتومان، شاه‌بلوط ترکیه ۱۵ هزارتومان و انبه کنیا ۱۵ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی همچنین درباره قیمت میوه در بازار نیز گفت: طی روزهای اخیر، قیمت هر کیلوگرم توت فرنگی از ۵۰ هزارتومان به ۲۰ هزار تومان کاهش یافته و نرخ هرکیلوگرم ازگیل نیز از ۲۰ هزار تومان به ۸ هزار تومان رسیده است.

مهاجران با بیان اینکه قیمت پرتقال کوهستان جیرفت نیز از ۸۵۰۰ تومان به ۷۰۰۰ تومان کاهش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی بوته‌ای نیز بین ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۳۰۰۰ تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیكورزمنده بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
چرا این همه بوق وكرنا میكنید كه ما با امریكا هیچ رابطه ای نداریم.علنا اعلام كنید تا مردم بفهمند. یا زنگی زنگی ویا رمی رمی .شما سخن امام راحل را هم زمین زدید .وقتی قرار است میوه امریكایی وارد كشور ما بشود یعنی نجاست وارد شده .هر اتفاقی هم كه بیفتد .پاسخش با وارد كنندگان است .خون شهدا شمارا خواهد گرفت. مراقب باشید.به كجا چنین شتابان.اینقدر پول با ارزش است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها