کلاهبرداری مجازی با سوء استفاده از نام سلبریتی های ایران (تصاویر)

سوء استفاده یک کافه از نام ستاره های ورزش و هنر ایران باعث واکنش این افراد شده است.
کد خبر: ۹۸۱۹۷۴
کلاهبرداری مجازی با سوء استفاده از نام سلبریتی های ایران (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، ابتدا این علی کریمی بود که به سوء استفاده از نام خودش در تبلیغات یک کافه واکنش نشان داد. این کافه مدعی شد که در یک امر خیریه میزبان علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران است. سران این کافه با طرح این ادعا که قصد دارند یک بازارچه خیریه راه اندازی کنند از مردم درخواست کردند که کمک های خود را به این موسسه واریز کنند و این کمک های نقدی و مالی بعدا برای امور خیریه به حساب علی کریمی واریز خواهد شد تا این چهره سرشناس فوتبالی این مبلغ را صرف امور خیریه کند.

اما علی کریمی در صفحه رسمی اینستاگرام خود ضمن انتشار متنی از تبلیغ این کافه نوشت: «دوستان عزیز ، چنین چیزی صحت نداره، لطفا مراقب باشین. کافه ....) »

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود. بهنوش بختیاری هنرپیشه سرشناس سینما و تلویزیون هم در آخرین پست اینستاگرامی خود مطلبی درباره سوءاستفاده از نام خودش منتشر کرد.

گویا از عکس و نام بهنوش بختیاری در یک تبلیغ تجاری بدون اجازه از او استفاده شده است. او در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت: « عزیزان، دروغ محضه،خواهش می کنم گول این صفحات رو نخورید، مبادا به اسم من از شما سواستفاده کنن. مبادا به اسم ما کلاه کسی رو بردارن،مبادا توهینی به اسم من به هموطنی بشه،مراقب باشید.»

گفتنی است پیش از این از نام هایی مثل النازشاکردوست، محمدرضا گلزار، علی دایی و ... در تبلیغات مختلف تجاری بدون اجازه آنها استفاده شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها