حق با شماست

قطع یارانه به خاطر انصراف پدر

شهروندی از کردستان: یارانه‌ام را که تازه ازدواج کردم به علت این‌که پدرم از دریافت یارانه انصراف داد، قطع کردند و وقتی اعتراض کردم به نتیجه‌ای نرسیدم. چرا؟
کد خبر: ۹۷۸۷۰۷

رفتگران بی‌حقوق قم

احمدی‌فر از قم: ما رفتگران شهرداری قم 2ماه است حقوق نگرفته‌ایم و با این‌که شغل ما جزو مشاغل سخت است، ولی بیمه ما به عنوان کارگر ساده رد می‌شود و در عین حال کمترین حقوق را نیز دریافت می‌کنیم.

چرا شهرداری برخورد نمی‌کند؟

زارعی از ملارد: در بلوار آرش روبه‌روی بهزیستی شهر مارلیک ساختمانی غیرمجاز درحال ساخت است که هرچند مدت شهرداری چند روز این ساخت و ساز را تعطیل می‌کند ولی دوباره شروع به کار می‌کند. چرا شهرداری برخورد جدی با این اشخاص ندارد؟

پاسخ به یک پیام

پس از انتشار پیامی در25 آبان تحت عنوان «پلاک» معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس ناجا با ارسال نمابری اعلام کرد: فهرست مشخصات جانبازان محترم واجد شرایط اخذ پلاک جانبازی حسب مورد از طریق بنیاد جانبازان و امور ایثارگران به پلیس راهور ناجا ارسال و اقدامات بایسته درخصوص بارگذاری در سامانه شماره‌گذاری توسط فاوا پلیس راهور ناجا صورت می‌پذیرد. بنابراین پلیس در فرایند شناسایی و انتخاب افراد واجد شرایط دخل و تصرفی نداشته و صرفا نسبت به بارگذاری اطلاعات ارسالی و ارائه خدمات شماره‌گذاری اقدام می‌نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها