برنامه "مجله ورزشی بانوان" رادیو ورزش شنبه 13 آذر، اخبار ورزشی بانوان را پیگیری کرد؛ همچنین در بخش پیگیری یک خبر، با لیوسای، مربی تنیس روی میز چینی گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۷۴۵۴۲
بازدید مربی چینی از اردوی تیم ملی تنیس روی میز

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ نائب رئیس هیأت جودو همدان در این برنامه گفت: تیم منتخب این استان عنوان قهرمانی رقابتهای جودو بانوان بزرگسال کشور را کسب کرد.
تیم کاراشیراز در رقابتهای فوتسال برتر بانوان کشور برابر تیم سپاهان اصفهان به یک پیروزی با ارزش دست یافت.
تیم قشقایی شیراز در رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانون کشور مقابل گاز ایلام شکست خورد.
مربی چینی تنیس روی میز به ایران آمد تا پس از ارزیابی شرایط، هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.
در گزارشی از کیانی، گزارشگر رادیو ورزش، با مربی چینی تنیس روی میز گفتگو شد. مربی چینی در معرفی خود گفت: اسم من لیوسای است. مربی تیم های پایه هستم و برای بررسی شرایط ایران آمده ام و اینکه آیا می توانم با تیم ملی این کشور همکاری داشته باشم یا خیر.
وی، در پاسخ به این سوال که شرایط ایران را چطور دیدید، بیان کرد: مردم ایران نسبت به بنده محبت دارند. بازیکنان تیم ملی بسیار با استعداد هستند و سریع پیشرفت می کنند.
تنیسورهای ایرانی بیشتر روی سرویس و دریافت مشکل دارند و باید روی این تکنیک ها زیاد کار شود؛ همچنین برنامه های اردویی در این کشور متناوب است در حالیکه تنیسورهای چینی به مدت یک سال، هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب در سالن حضور دارند. بازیکنان ایران از نظر بدنی، تکینک، تاکتیک همه خوب هستند؛ اما چون اردوها متصل نیست و ورزشکاران به صورت شبانه روزی کار نمی کنند، نمی توان به اهداف دست پیدا کرد.
برنامه زنده "مجله ورزشی بانوان" کاری از گروه مسابقات ورزشی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:05 تا 10:30 از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها