برنامه اخیر دور یک میز رادیو ورزش در گفت و گو با ابوالفضل مهاجر مدیر تیم های ملی بدمینتون، مرتضی ولی دروی پیشکسوت و ثمین عابد ملی پوش بدمینتون به موضوع آموزش در این رشته ورزشی پرداخت.
کد خبر: ۹۷۰۸۱۶
آموزش بدمینتون نوین در رادیو ورزش

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، ابوالفضل مهاجر مدیر تیم های ملی بدمینتون درخصوص حضور مربیان خارجی و آموزش در این رشته گفت: از 5 سال گذشته یک سرمربی و چند مربی_ بازیکن اندونزیایی برای هدایت تیم های ملی وارد کشور شدند. این مربیان به استان های مختلف فرستاده شدند تا به آموزش بازیکنان بپردازند. بعد از آن نخبگان هر استان در اردوهای تیم های ملی دعوت می شدند. این مربیان با همان نظم و انضباظ خود هرگز به بازیکنان اجازه نمی دادند بیشتر از 2 روز استراحت کنند. درواقع سیستم انضباطی آنان با سیستم ما تفاوت داشت و منجر به آن شد که در ادامه ما نتوانیم خواسته های آنان را برآورده کنیم.

مرتضی ولی دروی پیشکسوت درباره سیستم جدید آموزشی در بدمینتون اظهار داشت: چند سالی است سبک و سیاق آموزش بدمینتون تغییر داده ایم و آن را از سیستم استقامتی به یک ورزش سرعتی تبدیل کردیم. ضمن آن که ساختار آموزش مربیان را از ساختار سنتی به سبک جدید تبدیل کردیم.
ثمین عابد ملی پوش بدمینتون درباره فراگیری آموزش ها جدید اضافه کرد: ممکن است پذیرش آموزش های جدید برای من سخت باشد اما کسی که می خواهد پیشرفت کند و به مربی اش اعتماد دارد، باید آن را بیاموزد.
دور یک میز هر شب ساعت 21:30 با اجرای محسن ابوفاضلی به روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها