تلفات انفجار در ترکیه به 20 کشته و زخمی رسید +عکس

رسانه‌ها از انفجاری در نزدیکی دفتر فرماندار شهر «آدانا» واقع در جنوب ترکیه خبر دادند، در این انفجار 2 نفر کشته و 18 تن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۹۷۲۰۴۶
تلفات انفجار در ترکیه به 20 کشته و زخمی رسید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه یک انفجار شهر «آدانا» ترکیه را لرزاند.

بر اساس گزارش «رویترز»، این انفجار در نزدیکی دفتر فرماندار شهر آدانا واقع در جنوب ترکیه صورت گرفته و خودروهای اورژانس به منطقه اعزام شده‌اند.

یک خودروی بمب‌گذاری شده در پارکینگ مربوط به دفتر فرمانداری آدانا علت این انفجار بوده است؛ العربیه به نقل از فرماندار آدانا گزارش داد احتمالا یک زن این انفجار را انجام داده است.

روزنامه «حریت» ترکیه در جدیدترین خبر خود به نقل از استاندار آدانا اعلام کرد در این انفجار 2 نفر کشته و 18 تن دیگر زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهروزرجبی
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۰
۰
سلام.متاسفانه اردوغان با حمایت ازتروریستهای متوحش داعش والنصره ونیزاعمال خشونت علیه كردهای این كشور ومظنونین كودتای اخیر،موحبات ناامنی دامنه داری را فراهم نموده است ،قربانی این ناامنی ها هم اغلب مردم بی گناه هستند.ملت تركیه بایستی تا دیر نشده وكشورشان بیش ازاین درآتش وفتنه تروریستها نیفتاده است ازدولتشان بخواهندبه این سیاست بازی های مزورانه وموذیانه خاتمه دهدوبجای دخالت مستقیم ویاحمایت ازآتش افروزی وجنایت دركشورهای همسایه، بفكر امنیت تركیه وآسایش مردمش باشد.سودای احیای امپراطوری عثمانی آرزویی ابلهانه است زیرااربابش آمریكا درصددتجزیه كشورهای اسلامیست وهرگزتوسعه یك كشور اسلامی راحتی اگرسرانش برده وار مطیع اش باشندتحمل نخواهد كرد.بنا بر این باادامه این سیاستهای احمقانه ،آمریكایا كودتای دیگری را برایش تدارك خواهددید ویادرنهایت تركیه راهم به سرنوشت عراق گرفتار خواهدنمود.

نیازمندی ها