طی روز دوشنبه اول آذرماه؛

بارش برف مدارس نمین را تعطیل کرد

کاهش دما در خراسان رضوی تا 10 درجه زیر صفر

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دما در مناطق مختلف این استان در طول شب‌های آتی به زیر صفر می‌رسد و در برخی نقاط به پایین‌تر از ده درجه زیر صفر نیز کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۷۰۴۸۲

مرتضی اثمری دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: کمینه دمای هوا در نواحی شمالی خراسان رضوی مانند شهرستان‌های قوچان، درگز، کلات، نیشابور، مشهد و فریمان از ده درجه زیر صفر نیز پایین‌تر می‌رود. وی ادامه داد: افت دما و سردی هوا در خراسان رضوی تا روزهای پایانی این هفته ادامه دارد. کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای یکشنبه 30 آبان هوای مشهد به چهار درجه سلسیوس و کمینه آن در شب به پنج درجه زیر صفر می‌رسد.

وی بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری را نیز به ترتیب صفر و دو درجه زیر صفر اعلام و بیان کرد: دمای شبانه هوای این شهر نیز طی همین دو روز به ترتیب هشت و ده درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.

اثمری افزود: دیشب از شش شهرستان خراسان رضوی شامل فریمان، کلات، سرخس، چناران، مشهد و درگز بارش‌های باران یا برف گزارش شد، بارش‌ها در روزهای آینده نیز ادامه دارد. وی یادآور شد: بیشترین بارش در این مدت مربوط به شهرستان کلات با حدود چهار میلی‌متر ثبت شده است. نیشابور با دمای سه درجه زیر صفر و محولات با دمای 20 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24ساعت گذشته بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها