گزارش جام جم آنلاین از مراسم تشییع خبرنگار شهید صداوسیما

لاریجانی: حضور خبرنگاران در میادین سخت نماد ایستادگی است /رئیس رسانه ملی: شهید خزایی راوی صادق مظلومیت ها بود +عکس

مراسم تشییع خبرنگار شهید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مسجد بلال تهران با حضور خانواده این شهید بزرگوار و همچنین مسولین سازمان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۶۸۳۲۷
لاریجانی: حضور خبرنگاران در میادین سخت نماد ایستادگی است /رئیس رسانه ملی: شهید خزایی راوی صادق مظلومیت ها بود +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر شنبه در منطقه عملیاتی حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.

گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر رسانه ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند.

دکتر علی عسکری ریاست سازمان صدا و سیما در پیامی این خبرنگار را راوی صادق مظلومیت های مردمان سوریه و حلب در برابر استکبار دانست.

رئیس رسانه ملی شهادت این رادمرد مجاهد را به ملت شریف ایران، خانواده مکرم این شهید و خانواده بزرگ صداوسیما تبریک و تسلیت گفت و برای این شهید مدافع حرم رحمت واسعه الهی مسئلت کرد.

- دکتر علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما، معاونان و مدیران ارشد صداوسیما و برخی دیگر از مسئولان و شخصیت ها در این مراسم حضور دارند.

- هم اکنون حاج صادق اهنگران در حال مدیحه سرایی در این مراسم است.

- علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از جمله مقامات حاضر در این مراسم است.

لاریجانی: خبرنگاران ما هم پای نیروهای مسلح در میدان های سخت حضور می یابند نماد این است ملت ما در کنار آرمان های ما ایستاده است.

لاریجانی: ملتی که اهل مجاهدت باشد خوار و ذلیل نمی شود. خانواده صداوسیما باید به خود ببالند که این روحیه در بین آنان است.

لاریجانی: پیام ما این است اهل معامله نیستیم و پای اصول خود ایستاده ایم.

لاریجانی: تروریست ها بدانند ایرانی ها این راه را با قلبشان ادامه می دهند.

علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما: خبرنگار صداوسیما مردی دلیر و بزرگ بود که با تفکر انقلابی با بصیرت هجرت کرد و وظایف خود را در سوریه انجام داد و به شهادت رسید. او یکی از نیروهای خدوم صداوسیما است که همواره در راه اعتلای ایران تلاش کرده و خواهد کرد.

شهید خزایی یک خبرنگار طراز رسانه ملی با درک عمیق از تحولات جهانی بود که برای دفاع از حق هجرت کرد .او دشمن شناس بود و برای دفاع از جبهه رسانه ای اسلام قیام کرد و در مقابل جبهه رسانه ای کفر راوی صادقی بود که مظلومیت های مجاهدان و مردم سوریه را گزارش داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
-
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
خدا رحمتش كنه و صبر بده به بازماندگانش، حسرت یه مراسم به دل من یكی موند توش نظم و ترتیب باشه اینطور ناهماهنگی نباشه

نیازمندی ها