حشمت مهاجرانی، پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی اسبق تیم ملی اگرچه کمتر در مورد استقلال و پرسپولیس صحبت می‌کند، اما این بار در پاسخ به سوالی درباره پرسپولیس با صراحت گفت این تیم همه فاکتورهای قهرمانی در لیگ ایران را دارد.
کد خبر: ۹۶۷۳۲۶

پرسپولیس این روزها در اردوی دبی به سر می‌برد و مهاجرانی هم ساکن این شهر امارات است. هم تلاقی باعث شد خبرنگار فارس در دبی با این پیشکسوت فوتبال درباره پرسپولیس و البته منصور پورحیدری صحبت کند.

مهاجرانی درباره پرسپولیس گفت: به برانکو تبریک می‌گویم چرا که تیم خوبی دارد و همه ابزار موفقیت در پرسپولیس دور هم جمع شدند. پرسپولیس از درون دروازه با بیرانوند تا جلوی زمین با طارمی وضعیت خوبی دارد. این تیم کاپیتان دارد. مدافع دارد. بازی‌ساز و گلزن هم دارد. مهاجرانی تصریح کرد: کارشناسان فوتبال می‌گویند یک تیم برای قهرمان شدن نیاز به هفت فاکتور دارد که معتقدم این هفت فاکتور در پرسپولیس حضور دارد. به همین دلیل شانس موفقیت این تیم نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است، اما تراکتورسازی و استقلال هم شرایط خوبی دارند.این پیشکسوت فوتبال در خصوص درگذشت مرحوم پورحیدری نیز گفت: پورحیدری از بزرگان باشگاه استقلال بود که سال‌ها بدون منت و با عشق در تیم محبوبش کار کرد. او و علی پروین واقعا استقلال و پرسپولیس را با چنگ و دندان حفظ کردند و این‌که می‌گویند رختکن این دو تیم در صندوق عقب ماشین‌هایشان بوده، صحت دارد.

پورحیدری از نامداران استقلال بود که متاسفانه از بین ما رفت. او هیچ گاه بابت کارهایش برای استقلال سر این تیم منت نگذاشت. وی ادامه داد: پورحیدری بسیار خوش‌اخلاق بود و کسی را آزرده خاطر نمی‌کرد. من می‌توانم از او و محمدرضا زادمهر به عنوان بااخلاق‌ترین‌ها نام ببرم چرا که همواره رعایت ادب و احترام در سرلوحه کار آنها قرار داشت.

مهاجرانی در خصوص این‌که چرا در فوتبال ایران کار نمی‌کند، گفت: یکی دو بار شانسم را در این باره امتحان کردم، اما موفق نشدم. جالب است بگویم من در چند کشور که با مترجم حرف می‌زدم توانستم موفق شوم، اما در فوتبال کشورم که زبانش، زبان مادری است نتوانستم موفق شوم. به هر حال برای موفقیت شما نیاز به ابزار و زیرساخت دارید.

پیروزی پرگل پرسپولیس

سرخپوشان در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی امارات برابر تیم شاهین دبی به میدان رفتند و موفق شدند این تیم را با نتیجه 9 بر 4 شکست دهند.

پرسپولیس که در این بازی به احترام منصور پورحیدری با پیراهن مشکی بازی می‌کرد با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، محمد امین آرام‌طبع، محسن ربیع‌خواه، آلکسی پلی یانسکی، صادق محرمی، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، ولادیمیر پریمیوف و علی علیپور راهی میدان شدند.در این بازی ولادیمیر (2 بار)، علی علیپور (2 بار)، فرشاد احمدزاده (2 بار)، احمد نوراللهی و شهاب زاهدی برای پرسپولیس گلزنی کردند و یک گل نیز با اشتباه مدافعان حریف به ثمر رسید. این بازی تا دقیقه 80 با نتیجه 9 بر یک به سود پرسپولیس در جریان بود اما شاگردان برانکو در 10 دقیقه پایانی 3 بار دروازه خود را باز شده دیدند تا در نهایت بعد از ردوبدل شدن 13 گل، بازی به اتمام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها