پخش دو نمایش رادیویی بر اساس زندگی سلمان فارسی

از روز یک شنبه 16 آبان، دو سریال رادیویی بر اساس زندگی سلمان فارسی به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
کد خبر: ۹۶۴۸۰۱
پخش دو نمایش رادیویی بر اساس زندگی سلمان فارسی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ این نمایش ها بر پایه حوادث رخ داده در زندگانی سلمان فارسی یکی از بزرگ ترین یاران رسول خدا (ص) نگاشته شده است یاری که پیامبر وی را، از اهل بیت می خواند.
در سریال « روزبه » هنرمندانی چون : مهرداد مهماندوست، عبدالعلی کمالی، رضا عمرانی، شمسی صادقی، بهرام ابراهیمی، محمد آقامحمدی، ، باقر کریم پور، علی زرینی، شهین نجف زاده، شیوا رفعیان و محسن بهرامی به ایفای نقش پرداخته اند.
این نمایش رادیویی به نویسندگی : محمد محمودی ، کارگردانی : محمد عمرانی،گویندگی : میرطاهر مظلومی، صدابرداری : علی حاجی نوروزی و افکت : محمد رضا قبادی فر از فردا ساعت 7:15 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
همچنین سریال رادیویی دیگری بر همین اساس ساعت 9:45 دقیقه به کارگردانی : ایوب آقاخانی از رادیو نمایش پخش می شود که نویسندگی آن را گووان مهر اسماعیل پور بر عهده داشته و هنرمندانی چون : میرطاهر مظلومی، علی اصغر دریایی، محمدرضا قلمبر، علی میلانی و تعداد دیگری از هنرمندان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
این سریال به تهیه کنندگی : ژاله محمد علی، صدابرداری : حیدر صفدری و افکت : محمدرضا قبادی فر ساعت 9:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها