افشای جزئیات بیشتر از خانه وحشت

حرمسرای تجاوز + عکس

به تازگی معلوم شده است که یک مرد دیوانه دخترها را شستشوی مغزی می‌داده تا باور کنند که او فرستاده خدا است. او طی سال‌ها به دفعات به این دخترها که بیشترشان زیر سن قانونی بودند تعرض کرده و 6 نفر از آنها را همسر خود می‌نامیده است.
کد خبر: ۹۶۴۲۸۸
حرمسرای تجاوز  + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل،‌ اوایل امسال ، «لی کاپلان» (عکس زیر) به جرم اسکان دادن غیرقانونی 12 دختر که سال‌ها آنها را زیر فشار شدید روحی نگهداشته و به آنها تجاوز کرده بود، در منزلش در پنسیلوانیای آمریکا دستگیر شد.

حالا معلوم شده است که این مرد دیوانه دخترها را شستشوی مغزی می‌داده تا باور کنند که او فرستاده خدا است. او طی سال‌ها به دفعات به این دخترها که بیشترشان زیر سن قانونی بودند تعرض کرده و 6 نفر از آنها را همسر خود می‌نامیده است.

وقتی کاپلان در ماه ژوئن به جرم ارتکاب جنایت جنسی دستگیر شد و دخترها از خانه وحشت این مرد آزاد شدند ، از آن پس با آشکار شدن مقدار بیشتری از جزئیات اعمال شرارت آمیز و وحشتناک او در تحقیقات و بازجویی‌های بعدی صورت گرفته، جرائم او چند برابر شده است.

بر اساس اظهارات «متییو وین تراوب» وکیل ناحیه «باکز کانتی»، مشخص شد که متهم نه تنها پدر 2 فرزند یکی از قربانیان 18 ساله بوده بلکه طی سال‌ها خواهران کوچکتر این دختر را نیز مورد اذیت و آزار جنسی قرار می‌داده است.

وین تراوب می‌گوید: «متهم این بچه‌ها را به منزلش آورده و طی سال‌ها با به دست آوردن اعتماد و علاقه آنها که از طریق شستشویی مغزیشان ایجاد کرده بود، از آنها بهره برداری نامشروع می‌کرده و همه این مدت این‌طور وانمود می‌کرده که فردی مذهبی است.»

وی می‌افزاید: کاپلا تاکتیک‌های روانشناسی خاصی را برای شستشوی مغزی دخترها به‌کار می‌برده و با موجه جلوه دادن خود از معصومیت آنها سوء استفاده می‌کرده است.

بزرگترین این دخترها به بازجویان گفت که کاپلان از سن 10 سالگی تا زمان نجات یافتنش پس از لو رفتن محل خانه کاپلان، به او تجاوز می‌کرده است. دخترهای دیگر هم که 9 نفرشان با هم خواهر هستند، گفته‌اند که کاپلان ادعا می‌کرده در رویاهای خود با آنها ازدواج کرده است و 6 نفر از آنها به پلیس گفته‌اند که همسر کاپلان هستند.

با ‌انکه همه جزئیات زندگی روزمره این دخترها در خانه وحشت هنوز کاملا برملا نشده است اما چند نفر از این دخترها در اظهاراتشان به پلیس گفته‌اند که مرتب به‌‌صورت روزانه از سوی کاپلان مورد اذیت و ازار و تجاوز قرار می گرفته‌اند.

از شواهد پرونده چنین به‌نظر می‌رسد که مادر این دخترها «سیلویا استولتزوس» (عکس زیر) نیز در طی این مدت با کاپلان و دخترهایش در یک‌جا زندگی می کرده است.

وین تراوب می‌افزاید : «این چند دختر نه‌تنها از طرف کاپلان شستشوی مغزی می‌شدند بلکه والدینشان هم در این راه به مرد خبیث کمک می‌کردند. این موضوع بسیار آزار دهنده است و من بسیار خوشحال هستم که این دخترهای بیچاره حالا از آزار این مرد شیطان صفت که باید بقیه عمرش را پشت میله‌های زندان بگذراند،‌ در امان هستند. »

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شیوای بلخی
-
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
نبایداین اخبارمنتشربشه اشاعه فحشاست .اون هم خبری كه درخارج اتفاق افتاده
ایرانی
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
نخیر جانم اشاعه فحشا نیست . اشاعه بیداری است .!
نوذر
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
چه دختر زیر سن قانونی خوشگلیه ماشالله........!!!!
امیر حسین
-
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۰
خانوم شیوای بلخی شما لطف كرده و در مورد اخباری كه رسانه های ما منتشر میكنند اظهارات غیر منطقی نفرمایید صدها افغان هم وطن شما جنایاتی از این فجیع تر در كشور ما به وجود اورده اند.و امثال شما كارتان فقط ماله كشیدن بر جنایات افغانیهای هم وطنتان بوده است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها