کشف جسد دو مرد در خوابگاه دانشجویی و بیابان‌های اطراف مشهد، تیم جنایی را در برابر دو پرونده مرگ مرموز قرار داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۶۷
معمای مرگ مرموز 2 مرد

به گزارش جام جم، نخستین حادثه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح دیروز به بازپرس جنایی مشهد اعلام شد. بر‌اساس اعلام ماموران کلانتری، پسری 28 ساله در خوابگاه خصوصی دانشجویی به طرز مرموزی جان باخته بود. با حضور سید‌جواد حسینی‌، بازپرس ویژه قتل مشهد در خوابگاه مشخص شد، پسر جوان شامگاه یکشنبه برای گرفتن مدرک فارغ‌التحصیلی خود از شهری جنوبی به مشهد آمده بود. او شب را در این خوابگاه و در اتاقی هشت نفره مانده بود تا صبح به دانشگاه برود. صبح مسئول خوابگاه متوجه مرگ او شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود.

با توجه به این‌که هفت دانشجوی دیگر که شب را در اتاق خوابیده بودند، هیچ مشکلی نداشتند، احتمال گازگرفتگی رد شد.

در حالی که تحقیقات در خوابگاه ادامه داشت، به تیم جنایی اعلام شد که جسدی در شهرک طرق مشهد کشف شده است. مرد چوپانی که در حال چرای گوسفندانش بوده، متوجه دست مردی شده که از خاک بیرون آمده است.

با حضور تیم جنایی، جسد از زیر خاک خارج شد. بررسی‌ها نشان داد، جسد متعلق به مردی 25 تا 35 ساله است که تیشرت آبی به تن داشت. هیچ مدرک شناسایی همراه جسد نبود و 20 روز از مرگ او می‌گذشت.

با دستور بازپرس جنایی، جسد برای تعیین علت مرد و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تحقیقات در خصوص دو پرونده را آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها