دور یک میز شنبه 17 مهر به بررسی نقش باشگاه ها و لیگ برتر در موفقیت تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی کلمبیا پرداخت.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۶
نقش باشگاه ها در موفقیت تیم ملی فوتسال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره باشگاه های فعال در عرصه فوتبال گفت: باشگاه های خصوصی فوتسال هر فصل با عشق و علاقه ای که به فوتسال دارند میلیاردها بدون بازگشت خرج می کنند که گاهی با بی مهری های فدراسیون نیز مواجه می شوند. بعضی از این تیم ها لیگ را ترک می کنند و برخی دیگر می مانند.
وی افزود حق بخش تلویزیونی، بخشودگی از مالیات و دادن حق فروش بلیت به باشگاه ها از راه هایی است که می توان باشگاه ها را به حضور در لیگ دل گرم کرد. لیگ ما خوب است اما مشکلات فراوانی دارد اول آن که تنها یکی دو سالن استاندارد داریم، دوم آن که دوره های بازآموزی برای مربیان وجود ندارد و سوم دست مزد پایین بازیکنان است که لیگ را به شکل نیمه حرفه ای درآورده است.
محمود خوراک چی کارشناس فوتسال تصریح کرد روسیه و آرژانتین فینالیست های این دوره جام جهانی هر دو در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قبل حذف شده بوده اند. اما از همان روز تصمیم گرفتند این دوره به فینال برسند و با برنامه ریزی این کار را کردند. سه بازیکن ایرانی مصطفی نظری، طیبی و حسن زاده که تجربه حضور در لیگ روسیه را دارند اذعان دارند لیگ ما از نظر فنی چیزی از روسیه کم ندارد و ما فقط در مسائل سخت افزاری عقب هستیم.
دور یک میز هر شب با اجرای محسن ابوفاضلی ساعت21:05 تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها