دور یک میز پنج شنبه 8 مهر در گفت و گو با منیژه پازوکیان مدرس و مربی ژیمناستیک، علیرضا فرخ عضو تیم ملی ایروبیک و محمد رضا کاظمی کارشناس به بررسی وضعیت این رشته پرداخت.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۰
ویژگی های رییس آینده ژیمناستیک

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، محمد رضا کاظمی کارشناس درباره ویژگی های مدیری که قرار است ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد گفت: لازم است خانواده ژیمناستیک با اتحاد و هم دلی دور هم جمع شوند و فرد اصلح را انتخاب کنند. امروز به یک مدیر توانمند نیاز داریم تا بتواند درآمدزایی داشته باشد و منابع مالی را جذب کند نه این که به فکر این باشد که چگونه حقوق خود و پرسنل را پرداخت کند.
منیژه پازوکیان مدرس و مربی ژیمناستیک اظهار داشت جامعه ژیمناستیک طالب یک ایده نوین و هدفمند برای توسعه همه جانبه این رشته در همه زیر شاخه هاست. اگر فقط به ورزش قهرمانی توجه کنیم، به طور مقطعی قهرمانانی ظهور و افول خواهند کرد. امروز در ژیمناستیک نیازمند توسعه برگشت ناپذیر هستیم. ضمن این که به عنوان یک خانم از رییس آینده می خواهم نگاهی برابر به بانوان و آقایان ژیمناست داشته باشد.
علیرضا فرخ عضو تیم ملی ایروبیک تصریح کرد ما نیازمند یک مدیر توانمند هستیم. در کنار این مدیر باید بازوهای اجرایی قدرتمندی وجود داشته باشد. بدین معنی که اگر مدیر برنامه ای را طراحی می کند این بازوها بوانند آن را اجرایی کنند. قبل از این فدراسیون با نظرات شخصی افراد اداره می شد که نتیجه آن را می بینیم. ورزشکاران ما هیچ چیزی از ورزشکاران کشورهای دگر کم ندارند به همین دلیل می توان با راهکارهای مدیریتی آنان را به سمت سکوهای قهرمانی هدایت کرد.
دور یک میز هر شب ساعت 21:05 با اجرای محسن ابوفاضلی تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها