بازی خداحافظی نویدکیا همزمان با افتتاحیه نقش جهان؟

محرم نویدکیا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این اتفاق در حالی افتاد که قرار بود همه چیز در بازی دربی اصفهان رقم بخورد اما نه استقبال خوبی از این بازی شده بود و نه این‌که سپاهانی‌ها آن بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند که خداحافظی محرم باشکوه شود. با این حال احسان حاج‌صفی و پاپی اجازه این کار را به او ندادند تا یکی دو روز بعد خود محرم رسما اعلام کند که از دنیای فوتبال خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۳

حالا نویدکیا خداحافظی کرده است و سپاهانی‌ها به تکاپو افتاده‌اند تا هر طور شده یک بازی خداحافظی در شان محرم برای او برگزار کنند. از روزی که آن اتفاق‌ها برای محرم افتاد خیلی‌ها نسبت به خداحافظی بازیکنان بزرگ موضع گرفتند و خیلی‌ها عنوان کردند که او هم مثل بسیاری از ستاره‌های فوتبال غریبانه رفت.با این حال به نظر می‌رسد این بار داستان قرار است متفاوت رقم بخورد تا نویدکیا آبرومندانه از دنیای فوتبال کنار برود.

براساس اخبار رسیده قرار است سپاهانی‌ها بزودی جلسه‌ای تشکیل بدهند تا هم تیمی که می‌خواهند برای خداحافظی محرم به اصفهان دعوت کنند را مشخص کنند و هم این‌که به طور حتم این بازی در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد. نقش جهان پس از گذشت 22 سال سرانجام به مرحله بهره‌برداری رسیده است و شاید افتتاح این ورزشگاه همزمان با مراسم خداحافظی نویدکیا از دنیای فوتبال باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها