مشکلات هندبال نفت و گاز گچساران تمامی ندارد

سرمربی تیم با پایان ماموریت به اهواز رفت

مشکلات تیم هندبال نفت و گاز گچساران برای جام باشگاه‌های آسیا تمامی ندارد. نایب‌قهرمان لیگ برتر هندبال که قراراست از 8 تا 15 آبان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد، هنوز با مشکلات ریز و درشت دست به گریبان است.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۱

تیمی که به قول مهران کیخایی سرمربی‌اش چشم امید هندبال ایران به شمار می‌آید، خیلی هم آرامش ندارد آن هم برای رقابت با تیم‌های الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر در در گروه A. حریفانی نه چندان راحت بعداز یک دوره غیبت ایرانی‌ها در جام باشگاه‌های آسیا. البته این بار هم مشکل، مشکل مالی نیست. اگر تا دیروز مجوز شورای برون مرزی و مشکل خروجی، دغدغه‌های این تیم بود، اکنون که مجوز شورای برون مرزی صادر شده، مهران کیخایی سرمربی تیم به خاطر پایان ماموریتش در نفت و گاز گچساران به شهرش اهواز برگشته تا تیمش بدون او تمرین کند.

اگرچه خودش آن را مشکل بزرگی نمی‌داند. «من با پایان ماموریت یک ساله‌ام در گچساران به اهواز برگشتم. حالا صحبت کرده‌ام که ماموریتم را حداقل برای دو ماه تمدید کنند تا سر تیمم برگردم. حیف است این همه زحمتی که کشیده‌ایم دیده نشود و هدر برود.»

با برگشت سرمربی هندبالی‌ها به اهواز کارها کمی پیچیده شده است. البته مسئولان تیم این مساله را خیلی بزرگ نمی‌دانند و معتقدند با درخواست ماموریت کیخایی دوباره به گچساران و کنار تیم برمی‌گردد، اما مشکل پالار دورازه‌بان هندبالی‌ها همچنان پابرجا مانده است. با این که قرار بود نمایندگان شهرها پادرمیانی کنند تا مشکل خروج پالار که دانشجوی فوق‌لیسانس است حل شود، اما ظاهرا هنوز قضیه حل نشده است. تیم هندبال نفت و گاز گچساران فرصت زیادی ندارد تا برای رقابت‌ها آماده شود. البته قرار است این تیم چهار بازیکن کمکی در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشد.

کیخایی می‌گوید: ما با چهار بازیکن ملی‌پوش توافق کرده‌ایم. حتی برای ویزا هم اقدام شده است. سعید حیدری‌راد دروازه‌بان، مهدی موسوی، امین یوسف‌نژاد و سجاد ندری بازیکنانی هستند که با آنها توافق کرده‌ایم.

در این دوره از جام باشگاه‌های آسیا 8 تیم حضور دارند که در دو گروه A و B رقابت می‌کنند. در گروه B تیم‌های لخویا قطر (قهرمان دوره قبل)، الاهلی بحرین، النور عربستان و الاهلی سداب عمان بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها