جادوی نوارچسب برای تغییر شماره پلاک خودرو +عکس

اخیراً در برخی از معابر تهران، خودروهایی مشاهده می‌شوند که برای مخدوش کردن پلاک خودروی خود از نوار‌چسب مشکی رنگ برای تغییر برخی از اعداد مانند تغییر عدد ۲ به ۳ استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۹
جادوی نوارچسب برای تغییر شماره پلاک خودرو +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، پوشاندن پلاک خودرو توسط رانندگان متخلف برای فرار از ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی توسط دوربین‌های هوشمند پلیس، مسئله‌ای است که برخورد دقیق‌تر و قاطع‌تر پلیس راهنمایی و رانندگی را طلب می‌کند.

اخیراً در برخی از معابر تهران، خودروهایی مشاهده می‌شوند که برای مخدوش کردن پلاک خودروی خود از نوار‌چسب مشکی رنگ برای تغییر برخی از اعداد مانند تغییر عدد 2 به 3 استفاده می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۳
علی
-
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
اخیرا نیست . این ترفند قدیمیه
امیر
-
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۶
۰
خوب جلو گیری از این كار آسانه اگر چندتا از آنها را پلیس بگیرد و جریمه سنگین و خواباندن ماشین تا یكسال بكند و گرفتن حق رانندگی برای چندین ماه و بعد از یك سال پرداخت كرایه پاركینگ كه معمولا بالای میلیون می شود ،بعد معلوم می شود كی جرات ریسك این خلاف را دارد
علی تهرانی
-
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۵
۳
باسلام:بدبخت اون بینوایی كه تصادفا این شماره مخدوش جعلی به نام او برگ جریمه صادر میشود.مطمئن باشید این 5 گروه به بهشت نمیروند.1-دروغگوهها2-كلاهبرداران3-جاعلین4-قانون شكنان5-ظالمین

نیازمندی ها