دختر جوان که از دست بدرفتاری‌های برادرانش خسته شده بود، از خانه فرار کرد تا با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج کند.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۱

بیستم مرداد امسال، مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از ربوده شدن خواهرش خبر داد و گفت: خواهر 23 ساله‌ام عاطفه را مردی به نام سامان ربوده است. تصویر او را در تلگرام دیده‌ام. او پنج روز پیش پیامکی برایم ارسال و ادعا کرد خواهرم نزد اوست و از آن زمان تلفن آن مرد و خواهرم خاموش است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و با دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، جست‌وجو برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این که چند روز پیش سامان دستگیر و عاطفه نیز در خانه او پیدا شد .

متهم با انتقال به دادسرا به قاضی پرونده گفت: سه سال قبل خواهرم مرا با عاطفه آشنا کرد. ارتباطمان ادامه داشت تا این که متوجه شدم خانواده‌اش شرایط سختی برایش به وجود آورده‌اند. من از همسرم جدا شده و یک فرزند دارم. از او خواستگاری کردم که پاسخ مثبت داد. او فرزندم را دوست داشت اما برادرانش مخالف ازدواج ما بودند. دردسرهای خانواده‌اش تمامی نداشت. تصمیم گرفتیم مخفیانه ازدواج کنیم. 18 مرداد امسال سراغ او رفتم و با هم 20 روز در شهر دیگری مخفی شدیم. خانواده او با ارسال پیامک مرا تهدید کردند. چند روز پیش که به تهران آمدیم، بازداشت شدم.

عاطفه نیز به بازپرس جنایی گفت: مادرم فوت کرده و پدرم بیمار است. برادرانم نیز مرا اذیت می‌کنند، سامان گناهی ندارد و من مجبور شدم از خانه فرار کنم، پدرم قصد داشت دوباره ازدواج کند و من جایی در آن خانه نداشتم. روزی که از خانه فرار کردم، برادرانم مرا کتک زده بودند و به همین دلیل با سامان قرار گذاشتم و تصمیم به فرار گرفتیم. پس از اظهارات این دو نفر، با توجه به این که آدم‌ربایی در این پرونده رخ نداده بود، سامان آزاد و پرونده نیز در دادسرا مختومه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها