مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: شب گذشته غرق‌شدگی پسر 9 ساله‌ای در استخر به 115 اورژانس گزارش شد که پس از احیای کودک توسط تکنسین‌های اورژانس وی به علت ایست قلبی فوت کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۷
استخر جان پسر 9 ساله را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، غفور راستین در گفت‌وگو با فارس با اشاره به یک مورد غرق‌ شدگی در استخر اظهار کرد: ساعت 20:42 شب گذشته یک مورد غرق‌ شدگی کودک در استخر شهر بهارستان به سامانه 115 اورژانس اعلام شد که بلافاصله یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی در ادامه از غرق شدن کودک قبل از رسیدن عوامل اورژانس خبر داد و عنوان کرد: پای پسر 9 ساله در دریچه تخلیه آب کف استخر گیر می‌کند و تا زمان تخلیه آب استخر و خارج کردن آن وی غرق می‌شود.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به از بین رفتن علائم حیاتی کودک در زمان تحویل آن به مأموران اورژانس گفت: زمانی که تکنسین‌های اورژانس به محل می‌رسند پسربچه علائم حیاتی نداشته که عملیات احیای قلبی و ریوی برای وی صورت می‌گیرد.

وی در پایان از انتقال این کودک به بیمارستان الزهرای اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه کودک 9 ساله پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

وجود دریچه تخلیه آب در کف استخر خارج از استاندار بوده که به‌نوعی در وقوع این حادثه دخیل بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها